Ösztönözd és tartsd meg hűséges vásárlóidat, legyen kidolgozott programod!

A vásárlói hűség- vagy jutalmazási program olyan működő marketingstratégia, amely segít megtartani a vevőket, és arra ösztönzi őket, hogy továbbra is téged, a márkádat válasszák.

A kiváló minőségű termékek kínálása mellett időnként okot kell adni az ügyfeleknek arra, hogy továbbra is tőled vásároljanak. Az ügyfélhűség kialakítása érdekében kínálj különleges kedvezményeket a rendszeresen vásárló ügyfeleknek, hagyd, hogy jól érezzék magukat, növeld ezzel az elkötelezettségüket. Hogy melyik típusú hűségprogram lesz számodra megfelelő, az a termékeid, céljaid függvénye. Ismerd meg, hogyan működnek, mit ígérnek!

Mi a vásárlói hűségprogram?

Online jelenlét nélkül nem lehet ma már sikeres vállalkozásod, így termékértékesítés esetén először is szükség van egy működőképes webáruházra, amelyhez a leggyorsabb és leginkább költséghatékony megoldást a webáruház bérlés jelenti. Olyan szolgáltatásokat kell a leendő ügyfeleknek kínálni, amelyek versenyképesek és különböző előnyöket kínálnak számukra például a fizetés, a szállítás terén, de nagyszerű ösztönző lehet valamilyen jutalmazó rendszer is.

A pontgyűjtés, a hűségpont rendszer olyan ügyfélmegtartó stratégia, amely arra motiválja a vásárlókat, hogy továbbra is tőled és ne a konkurenciától vásároljanak. A szakemberek között vitatott, azonban működőképes eszközt kínál a pontgyűjtés, így ebben a cikkben azt mutatjuk meg, milyen lehetőségeket rejt, hogyan működik.

Miért működőképes a pontgyűjtés?

A személyes kapcsolatokhoz hasonlóan az ügyfélkapcsolatok is akkor sikeresek, ha mindkét fél úgy érzi, hogy profitál belőle. A vevők támogatásukról biztosítanak, amikor tőled vásárolnak, a hűségjutalmak pedig megerősítik őket arról, hogy kapnak valamit cserébe.

A kedvezmények, ajándékok erejét nem szabad lebecsülni, érdemes beépíteni a stratégiába. Akár árelőnyt kínálsz, akár ajándékot adsz, és ezt megfelelően kommunikálod, a vevőid kitüntetettnek érzik majd magukat és igyekeznek felhasználni. A virtuális pontgyűjtés nagyszerű lehetőséget kínál az e-kereskedelemben a visszatérő vásárlók motiválására, a márka iránti hűség kialakítására, ugyanis megszokást, kötődést, elköteleződést épít ki. Első vásárlás esetén kevésbé működik, bár van rá példa.

A hűségprogramok előnyei

Valamennyi hűségprogram célja az ügyfelek megtartása, az ügyfél életciklusértékének növelése és a vásárlók megbecsülésének kimutatása. Bár a hűségprogramok minden típusa másképp működik, általánosságban hasonlóak, vagyis a vevők a vásárlásért és a regisztrációért cserébe jutalmakat kapnak. A pontgyűjtés során a megszerzett pontokat beválthatják kedvezményekre vagy ajándékokra, míg az előfizetési programok jutalmazzák az ügyfeleket a feliratkozásért cserébe. A vállalkozások rendszerint több típus kombinációját használják.

A pontprogramok a legnépszerűbb típust jelentik, mivel pontokat könnyű gyűjteni és beváltani, jól nyomon követhető, illetve mivel sokan alkalmazzák, nem ismeretlen az ügyfelek számára.

(Szponzorált tartalom)

pr

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
5 +1 síterep, amire nem gondolnál elsőre, mégis nagyon megéri kipróbálni
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom