Ösztönözd és tartsd meg hűséges vásárlóidat, legyen kidolgozott programod!

A vásárlói hűség- vagy jutalmazási program olyan működő marketingstratégia, amely segít megtartani a vevőket, és arra ösztönzi őket, hogy továbbra is téged, a márkádat válasszák.

A kiváló minőségű termékek kínálása mellett időnként okot kell adni az ügyfeleknek arra, hogy továbbra is tőled vásároljanak. Az ügyfélhűség kialakítása érdekében kínálj különleges kedvezményeket a rendszeresen vásárló ügyfeleknek, hagyd, hogy jól érezzék magukat, növeld ezzel az elkötelezettségüket. Hogy melyik típusú hűségprogram lesz számodra megfelelő, az a termékeid, céljaid függvénye. Ismerd meg, hogyan működnek, mit ígérnek!

Mi a vásárlói hűségprogram?

Online jelenlét nélkül nem lehet ma már sikeres vállalkozásod, így termékértékesítés esetén először is szükség van egy működőképes webáruházra, amelyhez a leggyorsabb és leginkább költséghatékony megoldást a webáruház bérlés jelenti. Olyan szolgáltatásokat kell a leendő ügyfeleknek kínálni, amelyek versenyképesek és különböző előnyöket kínálnak számukra például a fizetés, a szállítás terén, de nagyszerű ösztönző lehet valamilyen jutalmazó rendszer is.

A pontgyűjtés, a hűségpont rendszer olyan ügyfélmegtartó stratégia, amely arra motiválja a vásárlókat, hogy továbbra is tőled és ne a konkurenciától vásároljanak. A szakemberek között vitatott, azonban működőképes eszközt kínál a pontgyűjtés, így ebben a cikkben azt mutatjuk meg, milyen lehetőségeket rejt, hogyan működik.

Miért működőképes a pontgyűjtés?

A személyes kapcsolatokhoz hasonlóan az ügyfélkapcsolatok is akkor sikeresek, ha mindkét fél úgy érzi, hogy profitál belőle. A vevők támogatásukról biztosítanak, amikor tőled vásárolnak, a hűségjutalmak pedig megerősítik őket arról, hogy kapnak valamit cserébe.

A kedvezmények, ajándékok erejét nem szabad lebecsülni, érdemes beépíteni a stratégiába. Akár árelőnyt kínálsz, akár ajándékot adsz, és ezt megfelelően kommunikálod, a vevőid kitüntetettnek érzik majd magukat és igyekeznek felhasználni. A virtuális pontgyűjtés nagyszerű lehetőséget kínál az e-kereskedelemben a visszatérő vásárlók motiválására, a márka iránti hűség kialakítására, ugyanis megszokást, kötődést, elköteleződést épít ki. Első vásárlás esetén kevésbé működik, bár van rá példa.

A hűségprogramok előnyei

Valamennyi hűségprogram célja az ügyfelek megtartása, az ügyfél életciklusértékének növelése és a vásárlók megbecsülésének kimutatása. Bár a hűségprogramok minden típusa másképp működik, általánosságban hasonlóak, vagyis a vevők a vásárlásért és a regisztrációért cserébe jutalmakat kapnak. A pontgyűjtés során a megszerzett pontokat beválthatják kedvezményekre vagy ajándékokra, míg az előfizetési programok jutalmazzák az ügyfeleket a feliratkozásért cserébe. A vállalkozások rendszerint több típus kombinációját használják.

A pontprogramok a legnépszerűbb típust jelentik, mivel pontokat könnyű gyűjteni és beváltani, jól nyomon követhető, illetve mivel sokan alkalmazzák, nem ismeretlen az ügyfelek számára.

(Szponzorált tartalom)

pr

FOLYTASD EZZEL

Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva

Sulciová Silvia interjú

Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Csábító a magas a kamat, de mást is mérlegelni kell – private banking az MBH Bankkal
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom