Mondjuk nagyon nem is vártunk mást az ikonikus brandtől.
A Ray-Ban ismét Steven Klein fotográfussal dolgozott együtt legújabb kampányán, amelynek középpontjában négy karakter áll, orrukon négyféle napszemüveggel.
A 2018-as kampány a tavalyi folytatása, ám ezúttal nem olyan főszereplők állnak a fókuszban, akik maguk mögött hagyják az életüket, hanem olyanok, akik a szabadságot választották.
Nos, a reklámkampányokat eddig sem lehetett szofisztikáltsággal vádolni, és nincs ezzel semmi baj, a lényeg, hogy a Ray-Ban jóvoltából ismét találkozott a minőség és a stílus.
A zenész, a filmrendezőnő, a művész és a fiatal Jack Kerouac négyféle szemüveget hord: egy Wayfarer Blaze-t, egy Marshal, egy Aviator Evolve és egy nyolcszögletű keretes szemüveg is feltűnik.
A kampány április közepén startolt a Ray-Ban honlapján, a szemüvegek 163 és 188 dolláros ár között mozognak.
Ez is érdekelhet:
wayfarer | Ray Ban | aviator | 2018 nyár | tavaszLetisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában
Februárban új koncepcióval érkezik a Budapest Central European Fashion Week

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!