Pazar napszemüvegekkel várja a nyarat a Ray-Ban

Mondjuk nagyon nem is vártunk mást az ikonikus brandtől.

A Ray-Ban ismét Steven Klein fotográfussal dolgozott együtt legújabb kampányán, amelynek középpontjában négy karakter áll, orrukon négyféle napszemüveggel.

A 2018-as kampány a tavalyi folytatása, ám ezúttal nem olyan főszereplők állnak a fókuszban, akik maguk mögött hagyják az életüket, hanem olyanok, akik a szabadságot választották.

Nos, a reklámkampányokat eddig sem lehetett szofisztikáltsággal vádolni, és nincs ezzel semmi baj, a lényeg, hogy a Ray-Ban jóvoltából ismét találkozott a minőség és a stílus.

A zenész, a filmrendezőnő, a művész és a fiatal Jack Kerouac négyféle szemüveget hord: egy Wayfarer Blaze-t, egy Marshal, egy Aviator Evolve és egy nyolcszögletű keretes szemüveg is feltűnik.

A kampány április közepén startolt a Ray-Ban honlapján, a szemüvegek 163 és 188 dolláros ár között mozognak.

Ez is érdekelhet:
Csakis a Proper Cloth új összeállításában vállalnánk be a sivatagot

A semmiből lett piacvezető márka a New York-i Proper Cloth, amely most sivatagot idéző tavaszi-nyári kollekcióval kedveskedik a férfiaknak.

tavasz | Ray Ban | wayfarer | aviator | 2018 nyár | napszemüveg

FOLYTASD EZZEL

Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója

A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom