Close
Post Malone-nak, Dave Grohlnak és Ed Sheerannek tervezett szemüvegkeretet a Tipton

Post Malone-nak, Dave Grohlnak és Ed Sheerannek tervezett szemüvegkeretet a Tipton

A Tipton Eyeworks hét teljesen egyedi szemüveggel készült az idei Sziget Fesztiválra. A hetes szám mögött a hét headliner, azaz fő fellépő áll, mindegyikük számára egyedi dizájnkoncepció mentén kialakított kereteket álmodott meg Tipton Zakariás és csapata.

A Tipton Eyeworks és a Sziget kapcsolata lassan egy fél évtizedre tekint vissza. A keretek egy részét képezik annak az ajándékcsomagnak, amellyel a Sziget készül a headlinerek számára. Mivel a legnagyobb zenei fesztiválok között a legerősebb fellépőkért hatalmas rivalizálás zajlik, az előadók számára a választásnál a pénz mellett természetesen az ilyen extrák is fontos szerepet játszhatnak.

– Idén egy külön sátorban voltunk a backstage-ben – árulta el Tipton Zakariás. – A szakmai múltunk ismeretében bátran mondhatjuk, hogy a top brandek közé tartozunk, és így is prezentáltuk a termékeinket az ott megforduló sztárok számára. A kialakításánál az volt a cél, hogy egy az egyben az Irányi utcai showroomunk hangulatát ültessük át a Sziget backstage-ébe.

Az idei évben is nagy nevek számára készült Vinylize keretekkel a Tipton Eyeworks: Florence and the Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, Martin Garrix, Ed Sheeran, a The 1975 és Foo Fighters.

– Egy-egy ilyen dizájn mögött hónapok munkája áll – fejti ki Tipton Zakariás. – Először megismerkedünk a zenész munkásságával, majd elkezdünk gondolkodni, hogy milyen stílus felé kellene elindulnunk.
Zack Tipton és csapata tanulmányozták az előadók fejformáját, az orruk méretét, alakját, azt, hogy milyen kereteket hordtak korábban, és kitalálták a keretek színvilágát is. A koncepció megalkotása idén is hónapokat vett igénybe, de a gyártás az elmúlt hat hétben már lezajlott.

– Mindegyik keret az előadó saját lemezéből készült. A Foo Fightersből Dave Grohl számára terveztünk keretet, a Twenty One Pilots esetében mindkét tag számára készültünk egy-egy dizájnnal.
Ed Sheeran esetében volt talán a legnehezebb dolguk, mivel a brit énekes stílusa a megjelenését tekintve nem túl markáns, a 28 éves előadó a feltűnő elemeket messze elkerülő normcore képviselője.

– Nála nagyon színpadias darabbal nem volt értelme előállni – mondja Tipton Zakariás. – Sokkal egyszerűbb volt a helyzet Post Malone esetében. Tele van tetoválásokkal az ember, az arcán is van egy drótkerítés, így a kezdetektől egyértelmű volt, hogy számára nem lehet egy relatíve visszafogott, unalmas dizájnnal előállni.

Ed Sherannak Zakariás személyesen adta át a szemüveget, Matthew Healynek, a 1975 frontemberének szintén, mindkettejüknek nagyon tetszett a Vinylize dizájnja, de a shopban megfordult még Alex Kapranos is, a Franz Ferdinand énekes-dalszerzője.

Tipton keretek eddig is tucatnyi alkalommal kerültek sztárok tulajdonába. Az elmúlt években olyan világhírű színészek, énekesek, sportolók és befolyásos személyiségek tűntek fel Tipton keretekkel a nyilvánosság előtt, mint Robbie Williams, Elton John, Dani Alves, Richard Branson vagy Antonio Banderas.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Close