Close
Post Malone-nak, Dave Grohlnak és Ed Sheerannek tervezett szemüvegkeretet a Tipton

Post Malone-nak, Dave Grohlnak és Ed Sheerannek tervezett szemüvegkeretet a Tipton

A Tipton Eyeworks hét teljesen egyedi szemüveggel készült az idei Sziget Fesztiválra. A hetes szám mögött a hét headliner, azaz fő fellépő áll, mindegyikük számára egyedi dizájnkoncepció mentén kialakított kereteket álmodott meg Tipton Zakariás és csapata.

A Tipton Eyeworks és a Sziget kapcsolata lassan fél évtizedre tekint vissza. A keretek egy részét képezik annak az ajándékcsomagnak, amellyel a Sziget készül a headlinerek számára. Mivel a legnagyobb zenei fesztiválok között a legerősebb fellépőkért hatalmas rivalizálás zajlik, az előadók számára a választásnál a pénz mellett természetesen az ilyen extrák is fontos szerepet játszhatnak.

“Idén egy külön sátorban voltunk a backstage-ben – árulta el Tipton Zakariás. – A szakmai múltunk ismeretében bátran mondhatjuk, hogy a top brandek közé tartozunk, és így is prezentáltuk a termékeinket az ott megforduló sztárok számára. A kialakításánál az volt a cél, hogy egy az egyben az Irányi utcai showroomunk hangulatát ültessük át a Sziget backstage-ébe.”

Az idei évben is nagy nevek számára készült Vinylize keretekkel a Tipton Eyeworks: Florence and the Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, Martin Garrix, Ed Sheeran, a The 1975 és Foo Fighters.

“Egy-egy ilyen dizájn mögött hónapok munkája áll – fejti ki Tipton Zakariás. – Először megismerkedünk a zenész munkásságával, majd elkezdünk gondolkodni, milyen stílus felé kellene elindulnunk.” Zack Tipton és csapata tanulmányozta az előadók fejformáját, az orruk méretét, alakját, azt, hogy milyen kereteket hordtak korábban, és kitalálták a keretek színvilágát is. A koncepció megalkotása idén is hónapokat vett igénybe, de a gyártás az elmúlt hat hétben már lezajlott.

“Mindegyik keret az előadó saját lemezéből készült. A Foo Fightersből Dave Grohl számára terveztünk keretet, a Twenty One Pilots esetében mindkét tag számára készültünk egy-egy dizájnnal.” Ed Sheeran esetében volt talán a legnehezebb dolguk, mivel a brit énekes stílusa a megjelenését tekintve nem túl markáns, a 28 éves előadó a feltűnő elemeket messze elkerülő normcore képviselője.

“Nála nagyon színpadias darabbal nem volt értelme előállni – mondja Tipton Zakariás. – Sokkal egyszerűbb volt a helyzet Post Malone esetében. Tele van tetoválásokkal az ember, az arcán is van egy drótkerítés, így a kezdetektől egyértelmű volt, hogy számára nem lehet egy relatíve visszafogott, unalmas dizájnnal előállni.”

Ed Sherannak Zakariás személyesen adta át a szemüveget, Matthew Healynek, a 1975 frontemberének szintén, mindkettejüknek nagyon tetszett a Vinylize dizájnja, de a shopban megfordult még Alex Kapranos is, a Franz Ferdinand énekes-dalszerzője.

Tipton-keretek eddig is tucatnyi alkalommal kerültek sztárok tulajdonába. Az elmúlt években olyan világhírű színészek, énekesek, sportolók és befolyásos személyiségek tűntek fel Tipton-keretekkel a nyilvánosság előtt, mint Robbie Williams, Elton John, Dani Alves, Richard Branson és Antonio Banderas.

Van egy jó hírünk.

Megjelent a Roadster magazin első nyomtatott kiadása, amelyben olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szép lett, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazin első számát.

Close