A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szigorú egészségvédelmi szabályok betartása mellett szeptember 10. és 13. között kínál lehetőséget a magyar márkák számára, hogy szűk hazai közönség előtt ismertessék a 2020-as őszi-téli kollekcióikat a Deák Palotában.
A tervezők a Budapest Central European Fashion Week történetében először egy különleges trunk show keretében mutathatják be kollekciójukat – közölte a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) szervező MDDÜ.
Mint írják, az őszi esemény számos ponton rendhagyónak minősül, az MDDÜ rendkívüli szabályok betartása mellett egy szűkebb hazai közönség előtt valósítja meg a szeptemberi divathetet a többi közt Zsigmond Dora menswear, Nubu, Artista, Cako, Maison Marquise, Tomcsanyi, Alma Vetlényi, Romani, Sármán Nóra, Varga Viktória, Celeni, és az Elysian részvételével.
Az esemény a Young Talents Show divattervezőinek bemutatkozásával veszi kezdetét, akik a rendezvényen való szerepléssel inspiráló szakmai közegben mutathatják be tudásukat, amelyet hat hónapos mentorálási program követ majd. A korábbi évekhez hasonlóan a Budapest Central European Fashion Week idén is változatos kiegészító programokkal várja az érdeklődőket városszerte.
A BCEFW részeként egy pop-up store, azaz egy ideiglenes üzlet is megnyitja kapuit a résztvevők előtt, így már a helyszínen is megvásárolhatók lesznek a tervezők kollekciói. A Magyar Divat & Design Ügynökség ezzel igyekszik a tervezőknek segíteni abban, hogy a járvány miatt kiesett bevételeiket pótolni tudják. Az érdeklődők szeptember 10. és 20. között tekinthetik meg a belvárosi üzlet kínálatát, ahol olyan tervezők kiegészítői is helyet kapnak, akik kiállítóként vettek volna részt az elmaradt tavaszi eseményen.
A vírushelyzet alakulása a szervezők számára is bizonytalanná teszi az elkövetkezendő időszakot, amely miatt szükségszerűvé vált a következő budapesti divathét újragondolása.
Az ügynökség úgy határozott, hogy runway videók formájában, azaz online valósítja meg az októberben esedékes Budapest Central European Fashion Week-et, amely a 2021-es tavaszi-nyári kollekciókat vonultatja fel.
Azok a tervezők, akiknek a bemutatóit ilyen formában valósítják meg, komoly lehetőséghez jutnak, hiszen az MDDÜ a nemzetközi kommunikációra is nagy hangsúlyt fektet. Az elkészült felvételeket több nemzetközi buyer, szakember és mérvadó divatmagazin számára is eljuttatja, hogy értékesítési lehetőségekhez segítse a tervezőket, valamint ezzel is hozzájáruljon, hogy a magyar divatmárkák továbbra is jelen legyenek a nemzetközi vérkeringésben. Az érdeklődők október 6-án és 7-én tekinthetik meg a kollekciókról készített tartalmakat. A magyar márkák mellett a közép-európai régió több más tervezője is bemutatkozik tavaszi-nyári kollekciójával.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: MTI, fotók: Getty Images)
program | Young Talents Show | budapest | bemutató | divat | Budapest Central European Fashion Week
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!