Öt elképesztő rooftop bár Berlintől Helsinkiig, ami kilátónak is megállja a helyét

Hackeld meg az utazásod: panoráma egy koktél áráért!

Egy új országban imádunk fentről lepillantani és megcsodálni az adott helyet madártávlatból is. De a legtöbb helyen ezért sorban kell állni, tömegbe zsúfolódni és még fizetni is kell, hogy pár percre körbenézzünk: ennél ezerszer élvezetesebb egy finom itallal ráérősen lenézni a városra.

Úgyhogy ehhez mutatunk most négy európai és egy malajziai tetőbárt, ahol nyugalomban élvezhetjük a páratlan panorámát egy isteni itallal.

Forze Wine – London, Egyesült Királyság

A Dél-Londonban található Peckham kerületben belekóstolhatsz az igazi londoni életbe, hiszen a környék hemzseg a trendi beülős helyektől, méltó a kreatív jelzőre, aminek része a street art is. A Rye Lane körüli kisebb sikátorokban és zugokban a helyi művészek munkáival találkozhatunk.

És ha lepillantanánk a nyüzsgő városrészre vagy megcsodálnánk London esti fényeit, akkor érdemes felkeresni a Forza Wine nevű bárt, amit a környék kedvenc pizzázója mögött álló csapat nyitott meg. A borközpontú helyen az olasz fogások mellett találunk koktélokat is. Tökéletes kilátás nyílik innen Európa negyedik legmagasabb épületére, az üvegszilánkra (The Shard) is.

83,3 Terrace Bar – Barcelona, Spanyolország

A fantasztikus tetőkben és teraszokban bővelkedő Barcelonában zárt tetőtéri bárt találni ugyan nem könnyű feladat, de ebben a városban is számos olyan helyet találhatunk, ahol a vacsorát összeköthetjük a városnézéssel.

Barcelona egyik legközpontibb utcájában, a Royal Passeig de Gracia hotel tetején található 83,3 Terrace Bar 300 fokos kilátást biztosít a spanyol városra, így pl. ráláthatunk a Sagrada Familiára, a Földközi-tengerre, és ha még naplemente előtt érkezünk, akkor végignézhetjük, ahogy a Montjuïc-hegy mögött lemegy a nap.

260 Grad, Berlin – Németország

Művészet, történelem, hatalmas bulik, nagy összetalálkozások – Berlin minden turistának tartogat meglepetéseket, nem véletlenül Európa egyik leglátogatottabb városa honfitársaink körében. A Spree folyó mentén, a Mercedes Platz trendi negyedében található 260 Grad bárban a padlótól a mennyezetig érő panorámaablakoknak köszönhetően – a nevéből adódóan is – 260 fokos kilátás nyílik a városra, így többek közt ráláthatunk az ikonikus Oberbaum-hídra, az East Side Gallery-ra és a tévétoronyra.

Borok, pezsgők, innovatív koktélok, sajátos teakoktélok, limonádék és ázsiai ihletésű falatok várják az ide érkezőket.

Monkey Rooftop Bar – Helsinki, Finnország

Helsinki az európai kontinens legészakibb fővárosa. Ugyan a finn főváros nem szerepel a magyarok top10 desztinációi közt a Kiwi.com foglalásai alapján, de érdemes ellátogatni ebbe a színes, tiszta, természetközeli és minimalista tengerparti városba, hiszen építészete és étkezési kultúrája is számos újdonságot mutathat nekünk.

Ha itt járunk, liftezzünk fel a Scandic Simonkenttä hotel 8. emeletén található, spanyol ihletésű bárba, ahol sangriát, tapasokat és kiváló koktélokat kínálnak, hétvégenként pedig DJ várja a kikapcsolódni vágyókat. Sőt, még távcső is van, hogy fentről ráközelíthessünk a látnivalókra.

+1: DEEP BLUE bár, Kuala Lumpur – Malajzia

Templomok, mecsetek, futurisztikus tornyok, felhőkarcolók, elegáns éttermek, bárok, helyi piacok, utcai ételek – a délkelet-ázsiai Malajzia fővárosa, Kuala Lumpur olyan metropolisszá nőtte ki magát, ahol számos magas toronyból szemlélhetjük a város nyüzsgését, fényeit.

A DEEP BLUE bár egyrészt menő szórakozóhely, másrészt kiválóan ráláthatunk innen szinte a teljes városra, a Petronas-ikertoronyra például különösen klassz a rálátás.

(Forrás: Kiwi, fotók: hivatalos Facebook oldalak)

london | barcelona | Helsinki | kuala lumpur | berlin

Ez a csodákkal és misztikummal átitatott hely most a világ leglátogatottabb városa

Sokkal többen nyaralnak Magyarországon a tavalyi évhez képest: óriásit ugrottak a vendégéjszaka-számok

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Öt dolog, amiért ideális útitárs a Redmi új telefonja