Pop up boltnak indult, aztán annyira bejött, hogy úgy döntöttek, nem zárják be.
A férfiak köztudomásúan nem szeretnek túl sok időt eltölteni ruházati szaküzletekben. Ritkán impulzusvásárlók, tudják, mi kell nekik, azt akarják a lehető legrövidebb idő alatt beszerezni, és viszlát. A Rowing Blazers brand azonban egy olyan flagship store-ral (zászlóshajó bolttal) rukkolt elő New Yorkban, amely felülírhatja a szokásokat. Eredetileg egy időszakos, pop up megoldásnak indult a Grand streeten, a SoHóban, de akkora sikert aratott, hogy az illetékesek úgy döntöttek, a három hónapos időszak után sem húzzák le a rolót.
Hónapról hónapra megújították a bérletet, a pop up jelleg után pedig kezdett olyan lenni a hely, mint egy igazi otthon.
A bolt olyan, mint egy hatvanas évekbeli egyetemi klubház, akad benne vintázs biliárdasztal, régi kólagép, csocsó, pingpongasztal és van egy Street Fighter videójáték is a kilencvenes évek elejéről. A falakon pop art klasszikusok illetve kortárs művészek alkotásai (Donald Robertson, Brian Nash például).
Ami a ruhákat illeti, természetesen itt vannak a Rowing Blazers legjobb darabjai kapucnis pulóverektől kezdve a blézereken, pólókon, rögbifelsőkön át a nadrágokig. Akad még pár ritka darab Jack Carlson személyes gyűjteményéből, és pár vintázs karóra (Rolex, Heuer), amit a Foundwell és a Wind Vintage közreműködésével gyűjtöttek be.
Május másodikán nyitottak újra, vagyis aki mostanában jár New Yorkban, személyesen is felfedezheti.
Ez is érdekelhet:
flagship store | new york | soho | rowing blazersHáromnapos kanyartúra négy ország érintésével a Júliai-Alpokban, egy igazán klassz túramotorral, a régió legszebb útjain
Amikor megérint a prémium autózás érzése – a Pappas Auto három évtizede hazánk élvonalában

Itt a nyár, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 12. száma. Mit találunk benne? Mutatunk pár remek helyet Sydneyben, egy helyi segítségével felfedezzük Torinót, kipróbáljuk milyen az egyik legújabb bringás trend, a gravelezés, és leteszteljük a Mazda CX 60-asát. Leülünk beszélgetni a Lissoni vezető építészével, bejárjuk az újjászületés előtt álló Gellértet, kifaggatunk egy portugál borászt, Daniel Niepoortot, és leültetünk egy asztalhoz öt izgalmas egyéniséget. Interjúzunk Alessanadro Gaultieri parfümkészítővel, akit a szakma legveszélyesebb orrának tartanak, ukulelézett nekünk Wolfgang Puck egyik közeli munkatársa, Tetsu Yahagi, és bejárjuk Ahn Tuan és társai legújabb, frissen megnyitott budapesti éttermeit. Kiderítjük, képes lehet-e a ChatGPT megírni a következő bestsellert, megnézünk közelről öt lélegzetelállító hotelt, és bemutatjuk a skandináv dizájn állócsillagait is. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!