Németország leggyönyörűbb nőit szerezte meg magának a Schwarzkopf

Berlinben, testközelből nézhettük meg, kik lettek a nagymúltú német hajápolási brand új arcai, és egyikőjükkel, az ország egyik legsikereseb modelljével el is beszélgettünk.

Január végén Berlinben részt vettünk a Schwarzkopf lehengerlő eseményén, mely során a nemzetközi sajtó előtt mutatták be For Every You névre hallgató kampányukat és legújabb márkanagyköveteiket: Diane Kruger, Ana Ivanović, Alli Neumann, Collien Ulmen-Fernandes, Mini Anden, Nazan Eckes és Swantje Paulina csatlakoztak a Schwarzkopf Kreatív Kollektívájához. Az élet különböző területeiről érkező, de mindannyian sikeres és gyönyörű egyéniségek rendkívül eltérő hajtörténeteiknek és egyéni hajigényeiknek köszönhetően tökéletesen képviselik a Schwarzkopf páratlan szakértelmét, ha hajról van szó.

Az eseményen a Roadster leült beszélgetni Németország egyik legsikeresebb modelljével, Swantje Paulinával, és megkérdezte arról, hogy mi a véleménye a közösségi médiáról, hogy néz ki számára egy tökéletes nap, és mit csinál, ha beüt a Bad Hair Day.

– A szeplőid szinte a védjegyeiddé váltak, holott sokan egyfajta testi hibaként tekintenek rájuk. Te viszont egyfajta szuperképességgé alakítottad át őket. Mit tudsz nekünk mondani az önelfogadásról, és mit jelent számodra, hogy a For Every You kampány márkanagykövete lettél?

– Én úgy nőttem fel, hogy mindenkitől azt hallottam, a szeplők testi hibának számítanak, nem mutatnak jól, és úgy néz ki az arcom tőlük, mintha koszos lenne, és hasonlók. Nyilván utáltam őket, nem szerettem a tükörbe nézni, én is elkezdtem azt érezni, hogy piszkosnak tűnik, és próbáltam eltakarni őket, amitől még furcsábban néztem ki, hiszen annyi sminket felrakni nem normális.

Kiváltságos helyzetben vagyok, mert a modellszakmának köszönhetően megismertem olyan embereket, akik azt mondták, hogy a szeplőim bizony jól néznek ki, így vagyok szép, és ez határozottan segített abban, hogy megtanuljam elfogadni magam.

Tudom, hogy ez nem mindenkinek adatik meg, ezért szeretnék a külső megjelenésük elfogadásával küzdő lányok vagy éppen fiúk számára az a valaki lenni, aki érezteti velük, hogy nincsenek egyedül, és hogy nem kell törődniük mások megjegyzéseivel, hiszen rendszerint azok, akik ilyeneket mondanak, azoknak általában önmagukkal van bajuk.

Hosszú utat tettem meg, mire el tudtam fogadni magam, és az, hogy most a Schwarzkopf márkanagykövete lehetek, egészen őrületes. Ha most beszélhetnék a tini Swantjéval, azt mondanám neki, hogy szép munka volt, ezt együtt értük el!

– Több mint 650 ezer követőd van az Instagramon. Mit gondolsz a közösségi médiáról, nem érzed úgy néha, hogy el kellene távolodni tőle egy időre, mondjuk egy hétre, vagy akár egy hónapra?

– Van egy fontos szabály, amit követek: nem olvasom a kommenteket, és ez a taktika nekem beválik. Gondoljunk bele, hogy milyenek azok az emberek, akik időt és energiát fordítanak arra, hogy másokat verbálisan bántalmazzanak a kommentjeikkel! Ha ilyesmit látok, mindig eszembe jut, hogy mennyire érezheti magát rosszul ez az ember, hogy ilyesmiket mond olyanokról, akiket nem is ismer.

Őszintén szólva ezeket az embereket csak sajnálni tudom. Nem szabad személyeskedésnek venni, mert ha szemtől szemben állnának veled, nem mondanának ilyet, nem mernék megtenni, de az internet anonimitása felbátorítja az ilyen alakokat. A zaklatásoktól eltekintve az okostelefon elég sok időt és energiát el tud venni, ezért néha hasznos kicsit megfeledkezni róla. Néha két napig nem nyitom meg az Instagramot, vagy csak a barátaim történeteit nézem meg. Amint leteszem a telefont, megnyugszom.

Szerintem fontos lenne néha mindenkinek letennie a telefonját pár napra.

– Mi a tapasztalatod, mik a legnagyobb sztereotípiák és tévhitek a modellekkel kapcsolatban?

– A két leggyakoribb sztereotípia az, hogy a modellek hülyék és felszínesek. Rengetegen gondolják azt, hogy ha egy modell jól néz ki, akkor már semmi más nem is érdekli a világon.

– Hogyan töltődsz fel, amikor van néhány szabadnapod?

– Én otthon töltődöm fel a legjobban, a családom, a szeretteim és a barátom közelében. Ez a legjobb módja a kikapcsolódásnak, de szívesen sportolok és szívesen vagyok a szabadban, mert ezek segítenek kitisztítani a fejem. És sokat sétálok, napi tizenötezer lépést – ez olyan tíz kilométert – igyekszem gyalogolni minden egyes nap.

– Hamburgban élsz. Hogyan néz ki egy tökéletes nap számodra a városban?

– Egy tökéletes napon sokáig alszom, nem kelek nagyon korán. Aztán elmegyek konditerembe, majd utána elfogyasztok egy nagyon finom reggelit a kedvenc török kávézómban. Ezt követően talán találkozom a testvéremmel, majd este bowlingozni megyünk. Ezt amúgy gyakran csináljuk, nagyon szeretünk bowlingozni. Én egyébként egy kisvárosban, Vechtában születtem, Alsó-Szászországban, Brémához közel és tíz éve költöztem Hamburgba.

– A munkád miatt rengeteget kell utaznod, de vajon utazol-e szórakozásból is?

– Igen, szeretek csak a kaland kedvéért utazni. Nekem a repüléssel van problémám, többször kapott el pánikroham repülőgépeken, de már jobb egy kicsit. Gyógyszert nem szedek, azt próbálom kerülni. A félelem okát akarom megtalálni, és azt legyőzni.

– Mik a kedvenc úti céljaid? Nagyvárosok vagy természet, tengerpart vagy hegyek, vagy valami a kettő között?

– Igazából mindegyik működik: nagyon szeretem a nagyvárosokat is, de csak pár napra. Ha tengerpart és hegyek, akkor hosszabb időt is szívesen vagyok egy helyben. Nemrég Gran Canarián voltam, csak hogy egy kis D-vitaminhoz jussak, jó volt elmenni egy kicsit a német télből a napfénybe. Azt hiszem, ha választanom kéne, akkor a tengerpartra szavaznék, ahol az lenne a cél, hogy teljesen kikapcsoljak. Csak feküdnék és napoznék.

– Hogyan találod meg azt a frizurát, ami a legjobban áll neked, és mit csinálsz, ha beüt az úgynevezett „Bad Hair Day”?

– Ó, a Bad Hair Day!  Régen én is átéltem. Ma már azonban tudom, hogy a jó-haj és a magabiztosság titka nem mesterséges, hanem a tudományban rejlik: a kulcs a megfelelő ápolás. Két hajviseletem van, melyeket a védjegyemnek tekintek: egyik a dús, kibontott haj, másik pedig a lófarok. a Schwarzkopf Gliss termékei maximálisan segítenek abban, hogy a hajam erős és egészséges kinézetű legyen, így bátran válaszhatom bármelyik hajviseletet, kompromisszumok nélkül.

A For Every You kampány nagykövetei Berlinben

– Reméljük, hogy még sok-sok évig láthatunk dolgozni, de azért megkérdezem: hogyan látod magad a modellkedés után? Vannak olyan ambícióid, amiket szeretnél megvalósítani, amikor már nem modellkedsz?

– Szerintem elég nyitott szellemiségű időket élünk, mert nem kell abbahagyni a modellkedést harminc évesen, holott régebben ennyi idősen egy modell rendszerint nyugdíjba vonult, és ez a pont nálam három év múlva jönne el. Szóval az a jó, hogy

ma már nem csak arról szól ez a karrier, hogy hogyan nézel ki, hanem a személyiségedről is, és én ezt nagyon értékelem.

De lehet, hogy eljön a nap, hogy már nem akarom ezt csinálni, esetleg nem öregszem jól, bármi megtörténhet, és akkor szeretnék valami saját vállalkozásba fogni. Üzletasszony szeretnék lenni, mert a saját főnököm akarok lenni, ugyanis nem bírnám, ha valaki megmondaná, mit csináljak. Talán építenék egy saját márkát vagy az Instagram-profilomat fejleszteném, és a már meglévő közönségemmel indulnék valamerre.

hajápolás | swantje paulina | schwarzkopf | for every you

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom