Közösségi kampányt indított az ország piacvezető dizájnközpontja.
Az elmúlt hetek történéseit sokan élik meg úgy, mint a fény és a sötétség harcát. Az egyik legfontosabb dolog, hogy senki se vesszen el borús gondolataiban, bizakodva tekintsen a jövőbe, maradjon a fény oldalán.
A fény mindig is fontos szimbólum volt az emberiség számára: a reményt, egy új kezdetet, egy boldogabb holnap ígéretét testesíti meg. Ezekben a napokban egy apró fénysugár is mosolyt tud csalni az arcunkra.
Ezen gondolatoktól vezérelve a Solinfo Group, Magyarország piacvezető dizájnközpontja és világítástechnikai tervezőirodája különleges felhívást tesz közzé: arra kérik az embereket, hogy este, amikor felgyújtanak egy lámpát, készítsenek róla egy képet vagy videót, és tegyék közzé a #staywiththelight #stayathome hashtag használatával. A projektben a Solinfo csapata is részt vesz, videóikért érdemes követni a Solinfo Group Facebook- és Instagram-oldalait.
Ez pedig a kampányhoz készült bevezető felhívás.
Ha a valóságban most nem is tehetjük meg, virtuálisan meg tudjuk fogni egymás kezét, és azt mondhatjuk egymásnak: #staywiththelight. A Solinfo csapata reméli, hogy minél több közösségi tartalom születik, és ez is erőt és hitet ad majd mindenkinek.
solinfo | kampány | koronavírus | világítástechnika
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!