Ez történik a süteményekkel, ha a szenvedély a dizájnnal találkozik

Tizennégy évvel ezelőtt robbant be a SUGAR! a hazai gasztronómiai életbe, hogy szemléletmódjával, látványvilágával egyetlen pillanat alatt kitűnjön a cukrászdák sorából. Az azóta eltelt közel másfél évtized alatt pedig sosem álltak meg. Képesek voltak megújulni, frissek maradni, legújabb innovációjukkal pedig egy teljesen új üzletágukat is megalapozták.

Középpontban a dizájntudatosság és a minőségi alapanyagok

Horváth Eszter alapította a SUGAR! cukrászdát és cukorka boltot. A családi üzletet kívánta továbbvinni, de egy teljesen új szemléletmódban. A hagyományos üzlet helyett valami egészen más álmodott meg, ehhez pedig szabad kezet kapott.

Mivel a divatszakmából érkezett, már az első percben tudta, hogy dizájnorientált módon fog hozzá a hely kialakításához és termékkínálatának elkészítéséhez. Olyat szeretett volna létrehozni, ami az egész országban egyedülálló. A dobostorták és krémesek klasszikus világától elszakadva olyan süteményekre vágyott, amik nemcsak minőségi alapanyagokból készülnek és megfizethetőek, de szemet gyönyörködtetőek is.

Erről a dizájntudatosságról tanúskodott az akkori újpesti üzlet és ezt hirdeti minden négyzetcentiméterén a belvárosi Paulay Ede utcában található hely is.

Mindenben ott rejlik az inspiráció

Horváth Eszter rengeteget jár ki Párizsba, a cukrászvilág egyik Mekkájába, de az inspirációkat a kínálat kialakításához a világ minden pontján megtalálja. Az új kollekciókat a SUGAR! főcukrászával, Vaslóczki Orsival közösen alakítják ki. Ketten pedig olyan hihetetlenül kreatív párost alkotnak, ami semmi mást nem szülhet, mint a legújabb íztrendeken és elképesztő látványon alapuló finomságokat.

Éppen ez az, ami miatt az elmúlt tizennégy évben a SUGAR! mindig meg tudott újulni. Az egyedi kollekciók és az azokhoz kapcsolódó tematikus napok kapcsolódtak már olyan világvárosokhoz, mint New York vagy Tokió, de a figyelmük középpontjába kerültek már a képregényhősök vagy Barbie rózsaszín világa is.

Kétségtelenül a világ leghíresebb mogyorókrémje köré szerveződő tematikus napok azok, amiket a vendégeik minden évben kifejezetten várnak, de mindig felcsillan a szemük akkor is, amikor limitált darabszámú különlegességek kerülnek a süteményespultba.

Folyamatosan jelen lenni, szenvedéllyel szeretni a cukrászdát

Ez azonban csak az egyik oldala a sikernek. A mérleg másik serpenyőjében ott van a tulajdonosok végtelen szeretete a hely iránt, a lelkesedésük a szakmájukért és a folyamatos megújulási vágyuk a kínálatot tekintve. Soha, egyetlen perce sem dőlnek hátra, így készülhetnek el az új italok, menük, shakek, így kerülnek be az üzletbe a legújabb cukorkák és a legkülönlegesebb édességek.

A megújulási vágy nemcsak a késztermékeket érinti, hanem a technológiai innovációkra is kiterjed. Így akadtak rá egy új eszközre, amelynek segítségével ehető tintával tudnak nyomtatni közvetlenül a macaronokra, kekszekre, cupcake-ekre.

A fantáziát és a lehetőségek végtelen tárházát azonnal meglátták benne, így megszületett a SUGAR! új üzletága, a Sütiprint.

Az egyedi nyomtatás iránti igény már korábban felvetődött, hiszen számos formatortára kérnek a vásárlók tortaostyákat és gyakran kérdezték, hogy kisebb sütemények esetében is megoldható-e a nyomtatás. A Sütiprintet olyannyira megszerették a vásárlók, hogy nagyon rövid idő alatt önálló üzletté fejlődött, ami nagyon jól ki tudja egészíteni a SUGAR! termelését és saját ötleteinek megvalósítását is.

Véget vetnek az unalmas céges ajándéktárgyak korszakának

Amellett pedig, hogy szeretteinket ábrázoló kekszeket nyomtatnak, megcélozták az innovatív és kreatív megoldásokra fogékony cégeket is. Azok, akik nem akarnak tucatajándéktárgyakat osztogatni rendezvényeiken, különlegességekkel kívánják meglepni üzleti partnereiket, egyedi macaronokat és kekszeket adhatnak. A mennyiségi korlát nélkül előállítható, logózott finomságokkal a vállalkozások olyan ár-érték-arányú ajándéktárgyakat kapnak, amelyek a saját ügyfeleiknél is növeli az ázsiójukat.

És hogy mi lesz a folytatás? Az egyelőre titok, a SUGAR!-t ismerve azonban hamarosan ismét valami egészen új dologgal lepik meg a budapesti gasztronómiai szcénát.

(Fotó: Bodor Tamás)

sugar | nagy sztori | sütemény | budapest | dizájn

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom