Száz különböző címlappal rukkol elő az olasz Vogue

100 címlap, 100 ember, 100 történet a Vogue Italia szeptemberi magazinjának témája, amivel a divatlap megint kitolja a magazinkészítés határait.

„Olyan időket élünk, amikor az ember két dolgot tehet: hallgat vagy ordít.”

– mondja Emanuele Farneti, a Vogue Italia főszerkesztője. A magazinnál már áprilisban merészet léptek: egy teljesen üres, hófehér címlappal jött ki, amely az egészségügyben dolgozók előtti tisztelgés mellett a tiszta lappal indulás lehetőségét képviselte szimbolikus formában. A szeptemberi "Hope" hívószavú magazinjuk pedig hangot szeretne adni sokaknak, hogy a reményről és a szépségről beszélhessenek. Konkrétan száz embernek.

A magazin ismét történelmi címlappal jelentkezik – azaz nem is eggyel, hanem egyszerre százzal, ugyanis a Hope száz különböző címlapsztárral és száz egyedülálló történettel kerül az újságárusok polcaira. A projektet Ferdinando Verderi kreatívigazgató találta ki, aki így mesél a munkafolyamatról:

"A fotózás olyan volt, mint egy napokig tartó performansz, ahol minden egyes kép egy műalkotássá vált. A száz címlappal az ötlet nagyon egyszerű: a több, az több."

Emellett hozzáteszi, hogy a magazin a különbözőséget és egyediséget ünnepli, a lapszám pedig egyfajta közös tapasztalássá emelkedik mindannyiunk jelen idejű megéléseiről. A magazin címlapsztárjai között van többek között Emily Ratajkowski, Bella Hadid, Kaia Gerber és édesanyja, Cindy Crawdford, de a modellek mellett szerepelnek főszerkesztők, színésznők, unfluencerek (nem, nem írtuk el), aktivisták és még sokan mások különböző területekről.

A címlapokat egy szimpla New York-i stúdióban lőtték Mark Borthwickkel, aki évtizedek után tért vissza Vogue-családhoz ezzel a száz címlappal. A címlapszereplők kiválasztásakor nagyon fontos volt a szerkesztőség számára, hogy a szereplők különböző területekről érkezzenek és tehetségesek legyenek a munkájukban – de ezen felül igazából sem korbeli, sem nembeli, sem pedig származásbeli megkötések nem voltak. A Vogue emellett mindegyikőjüket arra kérte, hogy egy percben meséljék el a történetüket: ezek minden egyes lapszámban külön olvashatók.

A projekt a jelen időt akarja ezzel a rendhagyó címlapsokasággal dokumentálni. A magazin szeptember elsejétől elérhető, szerintünk érdemes beszerezni egyet (vagy százat?) belőle.

Ez is érdekelhet:

A Burberry maszkjai még ebbe a szörnyű helyzetbe is stílusosságot csempésznek

A Burberry szerintünk az összes kreatív maszkot tíz hosszal veri eleganciában.

divat | magazin | vogue italia | 100 történet | színész

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom