Close
Már a Szentkirályi is a hazai éttermek megmentésén fáradozik

Már a Szentkirályi is a hazai éttermek megmentésén fáradozik

Online médiakampányt indítanak a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A Szentkirályi Magyarország arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.

A járvány következtében különösen nehéz helyzetbe került a vendéglátás szektora, az éttermek többsége jelenleg házhoz szállítással tudja eljuttatni a vendégek számára a korábban helyben fogyasztott fogásokat. A Szentkirályi Magyarország január közepétől médiakampány keretében biztosít online jelenlétet kiemelt partnereinek, amelynek célja, hogy átfogóan bemutassa a kezdeményezésben részt vevő éttermeket, és népszerűsítse az ételrendelés lehetőségét. Utóbbira különösen nagy szükség van a jelenlegi körülmények között,

hiszen a vendéglátóhelyek csak úgy élhetik túl ezt a nehéz időszakot, ha a hűséges vendégek továbbra is rendelnek tőlük.

„A járvány kitörése óta azon dolgozunk, hogy a rendelkezésünkre álló eszközökkel támogassuk azokat, akiknek a leginkább szükségük van a segítségre. Tavaly március óta rendszeresen adományozunk ásványvizet kórházaknak – köztük elsődlegesen járványkórházaknak –, mentőszolgálatoknak, idősotthonoknak és önkormányzati intézményeknek. A most induló kampányunkkal HoReCa partnereink fennmaradását biztosító ételrendelésre buzdítunk mindenkit, hogy a járvány végével újra kinyithassanak, és azt tehessék, amiben a legjobbak: felejthetetlen élményeket kínáljanak a vendégeiknek” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.

Az éttermi élményt nemcsak az ételek, hanem az ott dolgozók és a helyszín atmoszférája határozzák meg közösen. A kampány során a vállalat ezt a három elemet mutatja meg egységes kreatívokon keresztül, és arra hívja fel a figyelmet, hogy jelenleg az ételrendeléssel segíthetünk, hogy a jövőben a másik kettő is fennmaradjon. A négyhetes online kezdeményezésben részt vevő budapesti és vidéki vendéglátóhelyeket bemutató grafikák a közösségi oldalokon hirdetések formájában jutnak el a vásárlókhoz: ezekre kattintva az összefogásra létrehozott oldalra jutnak, ahol a kezdeményezésben részt vevő éttermek listáját és az egyes helyszínek rendelési lehetőségeit találják.

Valamit lépni kell

A vendéglátói szektor hatalmas károkat szenved el a korlátozások miatt, és ezeket a károkat a kiszállítások sem tudják teljes egészében fedezni. Korábban a Jägermeister és a Magyar Turisztikai Ügynökség próbálkozott hasonló kampányokkal, mint a Szentkirályi, ami egy jó irányba tett lépés, de kérdés, mire lesz elegendő. A vendéglátóhelyek egyre több országban kerülnek egyre kilátástalanabb helyzetbe, Lengyelországban például éttermek úgy is megnyitottak, hogy nem volt rá engedélyük. Rendelni amúgy jó dolog, mi is folyamatosan listázzuk azokat a helyeket, ahonnan szerintünk a legminőségibb finomságokat szállítják házhoz.

FOLYTASD EZZEL
Rómában üzembe helyezték az első pizzaautomatát
A koktél, ami több mint egy női név
Rendeld meg a Roadster magazin 5. számát!
Mi jobb, mint egy 170 oldalas Roadster magazin? Hát egy 220 oldalas Roadster magazin! Igen, a 2021-es nyári számunkra jelentősen megnöveltük a terjedelmünket, hogy még több kalandot, utazást és inspirációt élhessünk át közösen. A méret azonban nem minden, arra is figyeltünk, hogy ismét a lehető legjobbat kínáljuk olvasóinknak. A tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom