Valószínűleg hamarabb találkozunk ezzel, mint egy Cybertruckkal.
Szinte napra pontosan két évvel ezelőtt a Tesla vezérigazgatója, Elon Musk egy„Oktoberfest-stílusú” rendezvényt tartott a cég akkor épülő Gigafactory-jában, Berlinben, Németországban. Musk akkor ismertette milyen izgalmas funkciókat fognak bevezetni a létesítményben, majd kijelentette azt is:
lesz sör.
A terv azóta valósággá vált, megszületett ugyanis Tesla CyberBeer.
A CyberBeer szögletes üvegpalackot kapott, a csomagoláson megjelenő motívumok pedig
a Tesla régóta várt CyberTruckját hivatottak megidézni.
A fekete palackok egyik oldalán CyberBeer vízjele található, a másikon pedig egy poharat magasba emelő sündisznó látható „Haha hurrá” felirattal. Ez utóbbi a Tesla rendelést megerősítő képernyőjén megjelenő illusztrációra utal, amelyen szintén egy sündisznót fedezhetünk fel „Haha igen” szöveggel.
Úgy tudni, a hét százalékos alkoholtartalmú CyberBeer két nemes komlóból készült. Ízvilágában fűszeres, aromáiban a tea és a citrus is megjelenik. A Tesla söre egyébként – a többi limitált termékeihez hasonlóan – egyáltalán nem olcsó. Egy készletben két palack és két pohár található, amiért százötven dollárt, vagyis nagyjából ötvenötezer forintot kell fizetni.
(Forrás: Food&Wine, fotók: Tesla)
A modern luxus nyomában a Range Roverrel
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!