A Tiffany jellegzetes kék színében készült 575 dolláros, nagyságrendileg 180 ezer forintba kerülő kosárlabdáit még mindig meg lehet vásárolni.
Az NBA All Star-hétvégét méltóképp akarta megünnepelni a Tiffany. Az amerikai luxusékszer-márka egy kék színű kosárlabdát dobott piacra, amelyet Daniel Arsham tervezett.
A labdán egy különleges, a kollaborációt megörökítő logó is helyet kapott a Wilson védjegye mellett. A dombornyomott mintában pedig visszaköszön az Arsham Studio "A" és a Cavaliers "C" monogramja is.
A limitált darabszámban elérhető labdákat szalaggal átkötött Tiffany-kék dobozba csomagolják.
A kosárlabda nemcsak a különleges eseményre készült, hanem a vállalat 160 éves örökségéről is megemlékezik és tükrözi a kosárlabdához fűződő szoros kapcsolatát is. Az ékszergyártó vállalat 1977 óta készít díjakat, például az ő nevükhöz fűződik az ikonikus Larry O’Brien-ről elnevezett bajnoki trófeája, de WNBA Championship Trophy és az NBA döntő MVP-jének járó Bill Russel Trophy-ja is a Tiffany munkáját dicséri.
A labda tervezője, Arsham is jól ismeri a márka történetét, és úgy fogalmazott:
a kosárlabda, valamint a Tiffany & Co. közötti kapcsolat egyértelmű és jól megalapozott.
Ráadásul az idei All Star-gálát a dizájner szülővárosában, Clevelandben rendezték meg, így az alkalom még különlegesebb volt Arsham számára. Mint ismert, a LeBron James által vezetett Team LeBron nyerte a meccset, amin a liga történetének legeredményesebb hárompontos-dobóját, Stephen Curryt választották meg a legértékesebb játékosnak .
(Forrás: RobbReport, fotó: Tiffany)
TIffany | all-star | kosárlabda | nba
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!