A Tiffany jellegzetes kék színében készült 575 dolláros, nagyságrendileg 180 ezer forintba kerülő kosárlabdáit még mindig meg lehet vásárolni.
Az NBA All Star-hétvégét méltóképp akarta megünnepelni a Tiffany. Az amerikai luxusékszer-márka egy kék színű kosárlabdát dobott piacra, amelyet Daniel Arsham tervezett.
A labdán egy különleges, a kollaborációt megörökítő logó is helyet kapott a Wilson védjegye mellett. A dombornyomott mintában pedig visszaköszön az Arsham Studio "A" és a Cavaliers "C" monogramja is.
A limitált darabszámban elérhető labdákat szalaggal átkötött Tiffany-kék dobozba csomagolják.
A kosárlabda nemcsak a különleges eseményre készült, hanem a vállalat 160 éves örökségéről is megemlékezik és tükrözi a kosárlabdához fűződő szoros kapcsolatát is. Az ékszergyártó vállalat 1977 óta készít díjakat, például az ő nevükhöz fűződik az ikonikus Larry O’Brien-ről elnevezett bajnoki trófeája, de WNBA Championship Trophy és az NBA döntő MVP-jének járó Bill Russel Trophy-ja is a Tiffany munkáját dicséri.
A labda tervezője, Arsham is jól ismeri a márka történetét, és úgy fogalmazott:
a kosárlabda, valamint a Tiffany & Co. közötti kapcsolat egyértelmű és jól megalapozott.
Ráadásul az idei All Star-gálát a dizájner szülővárosában, Clevelandben rendezték meg, így az alkalom még különlegesebb volt Arsham számára. Mint ismert, a LeBron James által vezetett Team LeBron nyerte a meccset, amin a liga történetének legeredményesebb hárompontos-dobóját, Stephen Curryt választották meg a legértékesebb játékosnak .
(Forrás: RobbReport, fotó: Tiffany)
kosárlabda | all-star | nba | TIffany
Hat fantasztikus hely Horvátországban, amit ősszel meg kell nézni
Wellnesshotellel gyógyítottak egy évszázados tájsebet Kínában
Itt van a nyár, ami már önmagában remek hír, de azzal tudjuk fokozni a hangulatot, hogy a napokban megjelenik a Roadster magazin legújabb száma is. Mit találunk benne? Ellátogatunk az Azori-szigetekre, Dubajba és megnézzük Isztambul egyik legenergikusabb kerületét, Beyoğlut. Találkozunk a világhírű brit dizájnerrel, Tom Dixonnal, kifaggatjuk az ikonikus fotós, Slim Aarons hagyatékát őrző Getty Images igazgatóját, és Bott Frigyes meghívására Európa legjobb sommelier-jeivel végigkóstoljuk a régió legérdekesebb furmintjait. Elmerülünk a független kiadású zine-ek színes és hangos világába, meglátogatjuk a Tisza Cipő főhadiszállását, megtapintjuk, mit tudnak az ukrán-Kárpátokból érkező kéziszövésű szőnyegek, egy MV Agusta nyergében pedig végigmotorozzuk Szardínia vadregényes hegyeit. Ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá! A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!