Dübörgő metállal hozza el nekünk az ősz szemüvegeit a Tipton

Itt a Heavy Metal-kollekció, ami félig bakelit, félig fém, és benne van minden, ami miatt a Tiptont szeretni lehet. Interjú Zack „Tipton” Milaskeyval.

Tipton Eyeworks egy olyan brand, ami szerintünk példamutató a hazai piacon: mentalitás, minőség és innovatív szellemiség tekintetében abszolút szintézisben van a világelittel. A Tipton szemüvegek és keretek a világ legismertebb előadóinak, színészeinek orrára kerültek az elmúlt két évtizedben. A dicsőségfalon olyan világsztárok pózolnak különböző Tipton szemüvegekben, mint Robbie Williams, Richard Branson, Ed Sheeran és Elton John, a szemüvegeikről pedig olyan magazinok írtak és írnak, mint a Playboy, a New York Times, vagy a GQ.

Búcsú az AC/DC-től

A Tipton brand mintegy húszéves múltra tekinthet vissza, ikonikus terméke a Vinylize, egy olyan kollekció, amelynek keretei bakelitlemezek újrahasznosításából készültek. A cég többek között remek kollaborációiról is ismert: egy alumimum keretes modellt hoztak létre a Nespressóval, egy férfi és női modellt a hatvanas évek Olaszországának szellemében a Roadster magazinnal, azaz velünk, és az elmúlt nyolc év egyik legmenőbb kollaborációja is hozzájuk fűződik: a rockzene legendáival, az AC/DC-vel boltokkal össze egy különleges kollekció erejéig.

Az idei év egyik híre a Tipton háza tájáról, hogy május 31-én befejeződött az együttműködés.

– Nagyszerű kollab volt, de szeretnénk másra koncentrálni az energiáinkat – mondja Zack Tipton. Akárhogy is nézzük, a divatipar részei vagyunk és folyamatosan meg kell újulni. Szerettük, sikeres volt, de ideje új zenei kollaboráció után néznünk.

– Amit látok, és itthon is észrevehető új irány, hogy egyre többen fordulnak el a klasszikus, de nagyon egyszerű formáktól – árulja el Zack Tipton, amikor az idei trendekről kérdezzük. – Sokkal bátrabbak kezdenek lenni az emberek, és én ennek nagyon örülök, mert nem egy huszadik szögletes formával kell előrukkolnunk, hanem kitalálhatunk valami kreatívabbat. A showroomunkban is érezzük a vásárlókon, hogy elrugaszkodnak a konzervatívabb formáktól, merészebbek, mernek izgalmasabb dolgokat hordani.

Dübörög a Heavy Metal

Van, ami befejeződik, de van, ami csak most indul a Tiptonnál. A brand idén nyáron új kollekcióval debütál, ami kombinálja az eddig felhasznált emblematikus alapanyagaikat: a bakelitot és az alumíniumot.

– Az új kollekciónk neve Heavy Metal, ebben kombináljuk a bakelitot az alumíniummal. A keretet alumíniumból csináljuk, a bakelit rész pedig rá van csavarozva. Egyszerűnek hangzik, és az anyagok kombinációja keretek esetében nem új ötlet, de az igen, hogy ezt a két matériát ötvözzük. A tervezője ennek a modellnek Hukaya Simon, akivel hosszú-hosszú éveken át dolgoztunk együtt. Három formát készítettünk: van egy kerek, egy szögletes és egy trapéz forma.

Nagyon klasszikus kialakítása van az egésznek, sok embernek jól áll, nem hivalkodó. Két színváltozat lesz, az egyik a tiszta fekete, a másik esetében plusz elem, hogy az alumíniumot beszínezzük kékre.

– Az alumínium a legjobban újrahasznosítható fém a világon. Nem oxidálódik, nincs rozsda és hipoallergén. Rengeteg jó tulajdonsága van tehát. beruháztunk egy új CNC gépre, hiszen ez más anyag, mint a bakelit, és más megközelítést igényel. A Heavy Metal az első igazi ilyen kollekciónk, de azt tervezzük, hogy szeptemberben lesz még egy, ami csak alumíniumra épül.

A Heavy Metal a brand eddigi talán legambíciózusabb vállalkozása, a kollekció már megtekinthető a brand showroomjában vagy a honlapjukon.

magyar napszemüveg | nagy sztori | bakelit | zack tipton | napszemüveg

FOLYTASD EZZEL

A csendes luxus titka: ismerd meg a Falconerit!

Ha a fiatalság titkát keresed, itt egy remek Roadster-ajánlat, élj vele!

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom