Itt a Heavy Metal-kollekció, ami félig bakelit, félig fém, és benne van minden, ami miatt a Tiptont szeretni lehet. Interjú Zack „Tipton” Milaskeyval.
Tipton Eyeworks egy olyan brand, ami szerintünk példamutató a hazai piacon: mentalitás, minőség és innovatív szellemiség tekintetében abszolút szintézisben van a világelittel. A Tipton szemüvegek és keretek a világ legismertebb előadóinak, színészeinek orrára kerültek az elmúlt két évtizedben. A dicsőségfalon olyan világsztárok pózolnak különböző Tipton szemüvegekben, mint Robbie Williams, Richard Branson, Ed Sheeran és Elton John, a szemüvegeikről pedig olyan magazinok írtak és írnak, mint a Playboy, a New York Times, vagy a GQ.
Búcsú az AC/DC-től
A Tipton brand mintegy húszéves múltra tekinthet vissza, ikonikus terméke a Vinylize, egy olyan kollekció, amelynek keretei bakelitlemezek újrahasznosításából készültek. A cég többek között remek kollaborációiról is ismert: egy alumimum keretes modellt hoztak létre a Nespressóval, egy férfi és női modellt a hatvanas évek Olaszországának szellemében a Roadster magazinnal, azaz velünk, és az elmúlt nyolc év egyik legmenőbb kollaborációja is hozzájuk fűződik: a rockzene legendáival, az AC/DC-vel boltokkal össze egy különleges kollekció erejéig.
Az idei év egyik híre a Tipton háza tájáról, hogy május 31-én befejeződött az együttműködés.
– Nagyszerű kollab volt, de szeretnénk másra koncentrálni az energiáinkat – mondja Zack Tipton. Akárhogy is nézzük, a divatipar részei vagyunk és folyamatosan meg kell újulni. Szerettük, sikeres volt, de ideje új zenei kollaboráció után néznünk.
– Amit látok, és itthon is észrevehető új irány, hogy egyre többen fordulnak el a klasszikus, de nagyon egyszerű formáktól – árulja el Zack Tipton, amikor az idei trendekről kérdezzük. – Sokkal bátrabbak kezdenek lenni az emberek, és én ennek nagyon örülök, mert nem egy huszadik szögletes formával kell előrukkolnunk, hanem kitalálhatunk valami kreatívabbat. A showroomunkban is érezzük a vásárlókon, hogy elrugaszkodnak a konzervatívabb formáktól, merészebbek, mernek izgalmasabb dolgokat hordani.
Dübörög a Heavy Metal
Van, ami befejeződik, de van, ami csak most indul a Tiptonnál. A brand idén nyáron új kollekcióval debütál, ami kombinálja az eddig felhasznált emblematikus alapanyagaikat: a bakelitot és az alumíniumot.
– Az új kollekciónk neve Heavy Metal, ebben kombináljuk a bakelitot az alumíniummal. A keretet alumíniumból csináljuk, a bakelit rész pedig rá van csavarozva. Egyszerűnek hangzik, és az anyagok kombinációja keretek esetében nem új ötlet, de az igen, hogy ezt a két matériát ötvözzük. A tervezője ennek a modellnek Hukaya Simon, akivel hosszú-hosszú éveken át dolgoztunk együtt. Három formát készítettünk: van egy kerek, egy szögletes és egy trapéz forma.
Nagyon klasszikus kialakítása van az egésznek, sok embernek jól áll, nem hivalkodó. Két színváltozat lesz, az egyik a tiszta fekete, a másik esetében plusz elem, hogy az alumíniumot beszínezzük kékre.
– Az alumínium a legjobban újrahasznosítható fém a világon. Nem oxidálódik, nincs rozsda és hipoallergén. Rengeteg jó tulajdonsága van tehát. beruháztunk egy új CNC gépre, hiszen ez más anyag, mint a bakelit, és más megközelítést igényel. A Heavy Metal az első igazi ilyen kollekciónk, de azt tervezzük, hogy szeptemberben lesz még egy, ami csak alumíniumra épül.
A Heavy Metal a brand eddigi talán legambíciózusabb vállalkozása, a kollekció már megtekinthető a brand showroomjában vagy a honlapjukon.
zack tipton | heavy metal | nagy sztori | bakelit | napszemüveg
A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!