Close
A Tipton és a Nespresso hozta össze az év hazai stíluspillanatát

A Tipton és a Nespresso hozta össze az év hazai stíluspillanatát

Hosszú még az év, de ha napszemüvegekről van szó, akkor biztosan ez az idei esztendő csúcsmomentuma. Újrahasznosításból a Tipton eddig is jeleskedett, hiszen immáron bolygóméretűleg elismerten ikonikus brandjét a bakelitekből készített napszemüvegekre alapozta. A Nespressónak tehát nem kellett sokat keresgélnie, amikor azon gondolkodott, miként is hasznosíthatná újra a kapszuláit, így meg is született a limitált szériás Nespresso+Tipton napszemüveg kollekció.

Zack Tipton biztosan nem adná a nevét és brandjét olyasmihez, ami nem cool, így a Tipton részvétele alapból rányomta a garanciapecsétet a kollekcióra.

Amikor a Nespresso megalkotta az első kapszulába zárt, adagolt kávé koncepcióját, az elsődleges szempont az volt, hogy a kiváló ízélmény biztosítása érdekében a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon. Így választották ki az alumíniumot, amely tökéletesen védi a kávét a fénytől, a levegőtől és a nedvességtől, megőrizve az őrlemény frissességét. További előnye pedig, hogy korlátlan alkalommal újrahasznosítható, az újrahasznosított alumíniumból pedig számtalan további termék készülhet.

A Nespresso újrahasznosítási programja idén májustól tovább bővül az üzleti szektor, elsősorban az irodaházak, a szállodák és az éttermek igényeihez szabott speciális Nespresso Professional kávépárnák visszagyűjtésével. Emellett a hagyományos Nespresso kávékapszulákat egy éve már nemcsak a Nespresso Boutique-okban adhatják le a hazai kávérajongók, hanem kényelmesen otthonukból, a Nespresso futárszolgálatának segítségével az ország bármely pontjáról visszaküldhetik, újrahasznosításukról pedig a cég gondoskodik.


A Nespresso világszerte újra és újra egyedi ötletekkel rukkol elő, hogy látványos és kreatív módon mutathassa be, hogy az újrahasznosított alumínium milyen sokféleképpen nyerhet új életet. A svájci Victorinox bicska és a Caran d’ Arche toll után a Nespresso idén egy világhírű, részben hazai márkával lép itthon együttműködésre, a Tipton Eyeworks-szel, amely újrahasznosított anyagokból, kézzel készített szemüvegeket gyárt és értékesít. A cég szemüvegeit viseli többek között Sir Elton John, Bono, Robbie Williams és Sir Richard Branson is.

Az együttműködés során a Tipton az újrahasznosított alumíniumból négy Nespresso kapszula, a Kazaar, a Livanto, a Dharkan és a Roma által inspirált egyedi tervezésű szemüvegkeret-kollekciót készített.

A két cég ezzel a közös projekttel kívánja felhívni a figyelmet az alumínium visszagyűjtésének, és újrahasznosításának fontosságára, felhasználásának sokoldalúságára. Noha a keretek külön kereskedelmi forgalomban nem lesznek elérhetők, több hazai hírességen találkozhatunk majd velük. A Nespresso ugyanakkor vásárlóinak is szeretne kedvezni ezzel az egyedi kollekcióval, így számukra is elérhetővé teszi, limitált mennyiségben.

„Nagyon örültem a Nespresso megkeresésének, mert már egy ideje foglalkoztat, hogy valamilyen újrahasznosított fémet kipróbáljak a szemüvegek készítéséhez. Az alumínium erre egy tökéletes anyag, és a kávékapszulák színei egyből beindították a fantáziánkat. Hosszú tervezés előzte meg a kollekciót, de büszkék vagyunk a végeredményre, és szívesen dolgoznánk újrahasznosított alumíniummal akár rendszeresen is a jövőben”- mesélte Zack Tipton, a Tipton Eyeworks alapítója.

A Tipton egyébként hamarosan előrukkol egy AC/DC kollekcióval is, és természetesen azt is bemutatjuk majd.

Ez is érdekelhet:

Bárki magára öltheti Párizst a Maison Kitsuné új kollekciójával – Roadster

A Maison Kitsuné nem véletlenül az egyik kedvenc ruházati brandünk, hiszen évek óta fineszes, utánozhatatlanul sikkes, szellemes és hordható kollekciókkal rukkolnak elő. Nemrégiben jöttek elő a csúcspárizsiasságot sugárzó Maison Kitsuné Parisiennel, ami egész pályás letámadással (pólótól, ingektől a kiegészítőkkel) akar minket meggyőzni a francia stílus felsőbbrendűségéről.

Close