Close
Májustól felfalhatja az utakat a világ legerősebb szériamotorja

Májustól felfalhatja az utakat a világ legerősebb szériamotorja

A holtszezon kellős közepén mutatta be Rocket III TFC-jének prototípusát a – kis képzavarral élve – prémium motorkerékpárok zászlóshajójának tartott Triumph. A gyár legújabb tuningolt szupermodellje májusban lesz kapható, már ha egyáltalán addig marad még belőle.

A korlátozott, egyedi sorozatszámmal piacra kerülő TFC-ből mindössze hétszázötven darabot gyártanak majd, tehát igencsak igyekeznie kell annak, aki szeretne magáénak tudni egy példányt a Rocket legújabb generációjából.

2004-es bemutatáskor egyébként a járgány elődje szinte rárúgta a garázsajtót a motorvilágra, a 2300 köbcentis monstrum az első gázfröccsével a legendák sorába hajtott.

A mérnökök ezúttal sem fogták vissza magukat a méretezést illetően: vadonatúj utódja már jóval hatékonyabb felfüggesztést és fékrendszert kap, nem beszélve masszívabbnak tűnő, szemet gyönyörködtető új külsejéről, bár a jellegzetes stílusú ikerfényszóróit szerencsére meghagyták.

A legnagyobb erőforrással rendelkező Rocket TFC mindent tud, amit egy ilyen motorról el tudunk képzelni: várhatóan háromhengeres, két és fél literes, száznyolcvan lóerős blokkal hasít, a hangzása tehát biztosan dörgedelmes lesz,

ráadásul titánból készült, az Arrow által szállított kipufogórendszeren keresztül hallhatjuk mennydörgésszerű robaját.

Az egy- és kétüléses variációban rendelhető Triumph Rocket III TFC egyaránt tökéletes partnernek tűnik egy gázt tövig húzós, magányos országúti száguldáshoz, és egy könnyed, plusz egy fős városi cirkáláshoz.

(Fotók: Triumph Motorcycles)

Close