Új mesterséges intelligencia irányok az Adobe-tól

Izgalmas fejlesztésekbe kezdett az Adobe, a kreatív tartalomkezelés és digitális marketing megoldások terén vezető nagyvállalat. A cég egyre másra jelenti be az újításait a Mesterséges Intelligenciák (MI) területén.

A képfeldolgozás területén az Adobe Sensei által kifejlesztett algoritmusok és az Adobe Firefly generatív eljárásai forradalmasítják a képek manipulációját és javítását. Az Adobe Photoshopban például az AI-alapú eszközök segítségével könnyebben jelölhetünk ki objektumokat, egyszerűbben javíthatjuk a képek kompozícióját, könnyedén fogunk tudni hozzáadni részleteket és háttereket a már létező képekhez.

A nagyvállalati megoldások

A Sensei az Adobe Stock szolgáltatásban is jelen van. Algoritmusai segítségével az Adobe Stock visual search funkciója lehetővé teszi, hogy egyetlen kép alapján megtaláljuk a hasonló jellemzőkkel rendelkező képeket, speciális szűrői segítségével a végletekig optimalizálhatjuk a találati eredményeinket - mindezt úgy, hogy a cég nemrégiben bejelentette, hogy a Stock szolgáltatás részeként engedélyezi az AI által generált tartalmak terjesztését is, így jelentősen szélesítve a képi adatbázisát.

A szálak azonban az Adobe Experience Platformban érnek össze, ahol szintén megmutatkozik az AI ereje. Az MI technológiák segítségével az Adobe képes elemző adatokat generálni, szegmentálni a felhasználói adatokat és személyre szabott tartalmakat és ajánlatokat kínálni a felhasználóknak. A perszonalizáció - így nevezi az Adobe - lényege, hogy a felhasználók sokkal jobb ügyfélélményt fognak élvezhetnek a jövőben, mert az AI adatok speciális algoritmusok segítségével valós időben, személyre szabva fognak elemzéseket végezni, így az ügyfél által szolgáltatott információk alapján tudnak azonnali reaktív tartalmat generálni a számára.

Az Adobe elkötelezett abban, hogy a Mesterséges Intelligenciával forradalmasítsa a nagyvállalati és a kreatív munkafolyamatokat, a tartalomkezelést és a digitális marketinget. Az AI technológiák gyorsabb és hatékonyabb munkavégzést tesznek lehetővé, valamint segítenek a felhasználóknak a magas minőségű tartalom létrehozásában és az ügyfélélmény javításában.

A cég ennek érdekében folyamatosan kutat és fejleszt a Mesterséges Intelligencia terén, hogy még innovatívabb eszközöket és megoldásokat kínáljon a felhasználók számára, és az AI erejét az egész kreatív iparág szolgálatába állítsa, de egyúttal várja a nagyvállalati, Experience Cloud platform elterjedését is.

A nagy nyitás

A fentiek jegyében a vállalat mindenki számára elérhetővé tette AI termékeit. A firefly.adobe.com oldalon a cég generatív AI kísérleteit lehet nyomon követni és kipróbálni, az új Adobe Express weboldalán pedig egy egészen forradalmi, Firefly támogatású kreatív tervező terméket lehet elérni - ingyenesen.

Jövőkép

A cég úgy gondolja, hogy a közeljövőben jelentősen meg fog növekedni az igény a kreatív tartalmak iránt, és a kreatív tartalomgyártás egy része a marketing szakma egy szakterületévé fog válni - ehhez viszont szükség van mind a diszkriminatív, mid a generatív AI technológiák bevésésére a mindennapi munkafolyamatokban.

(Szponzorált tartalom)

pr

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom