Új ízekkel és csomagolással tér vissza.
A retró, narancsízű Bambi üdítőitalt 1947-ben vezették be a hazai piacra, és a termék hosszú évekig töltötte be a magyar, szénsavas üdítőital kizárólagos szerepkörét, egészen a nemzetközi, cukros riválisok megjelenéséig.
A kultikus brand négy év kutatás-fejlesztés és márkaépítés után teljesen megújult formában ismét elérhető a hazai piacon.
A hiánypótló magyar craft üdítőital a 100%-os természetes alapanyagoknak, a fermentált eljárásnak és a négy különböző ízvilágnak köszönhetően piaci rést kíván betölteni a hazai üdítőital szegmensben. A Bambi receptúráját és a gyártási technológiát is gyökeresen újratervezte az Art Water Kft., amely portfóliójában a Bambi mellett a Fizz Water ízvizek és a Chernel ásványvizek is megtalálhatóak.
A gyártási technológia egyik különlegessége, hogy a fermentálás hét napig tart. Ezután természetes botanikai összetevőket, például gyógynövényeket, természetes aromákat, cukrot, forrásvizet és fermentált gyömbérlevet adnak hozzá, alaposan megkeverik és összefőzik, gondosan ügyelve arra, hogy az ízek tökéletes harmóniát alkossanak a buborékokkal. Kiemelkedően fontos, hogy a termék nem egy szörppel felhúzott üdítő, hanem egy gondosan megalkotott, 100% természetes összetevőkből álló, fermentált ital, amelynek minimális a cukortartalma és maximális frissességet biztosít. Ezeknek köszönhetően jelenik meg a termék kedvező élettani hatása, amely hiánypótló a hazai üdítőital piacon.
"Többéves piackutatás után realizáltuk, hogy a nemzetközi üdítőital-spektrumhoz képest a hazai termékek közül hiányzik a prémium craft üdítőital kategória. Ekkor határoztuk el, hogy egy olyan retró márkához visszanyúlva pótoljuk ezt az űrt, amelyben a mai napig ott van a kúlfaktor. Ez pedig nem lehetett más, mint a Bambi" – mondta Dorogi Éva, az Art Water Kft. ügyvezetője
Bambi ízek:
- Herby giner – gyömbér-boróka
- Cloudy rhubarb – rebarbara
- Twisted orange – narancs sevillai narancsvirággal
- Direct limon – citrusos citrom
A márka vizuális újratervezéséért a prémium márkaépítő Unger and Partners felelt, amely két év leforgása alatt végezte el a munkát.
"A termékfejlesztés során fontos szempont volt, hogy a Bambi örökségből a legértékesebb részeket: a nevet és a hozzá kapcsolódó érzeteket megtartsuk. A csomagolást, a vizuális elemeket, valamint a belső összetevőit pedig a legfrissebb trendekhez igazítsuk, hogy megszülethessen Magyarország első nemzetközi szinten elismert prémium frissítője" – nyilatkozta Unger Zsolt, prémium márkaépítő, az Unger and Partners alapítója.
Ez is érdekelhet:
üdítő | új | bambi | ital | megújult | ötvenes évek
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!