Close
Újra piacon az ötvenes évek kultikus üdítőitala

Újra piacon az ötvenes évek kultikus üdítőitala

Új ízekkel és csomagolással tér vissza.

A retró, narancsízű Bambi üdítőitalt 1947-ben vezették be a hazai piacra, és a termék hosszú évekig töltötte be a magyar, szénsavas üdítőital kizárólagos szerepkörét, egészen a nemzetközi, cukros riválisok megjelenéséig.

A kultikus brand négy év kutatás-fejlesztés és márkaépítés után teljesen megújult formában ismét elérhető a hazai piacon.

A hiánypótló magyar craft üdítőital a 100%-os természetes alapanyagoknak, a fermentált eljárásnak és a négy különböző ízvilágnak köszönhetően piaci rést kíván betölteni a hazai üdítőital szegmensben. A Bambi receptúráját és a gyártási technológiát is gyökeresen újratervezte az Art Water Kft., amely portfóliójában a Bambi mellett a Fizz Water ízvizek és a Chernel ásványvizek is megtalálhatóak.

A gyártási technológia egyik különlegessége, hogy a fermentálás hét napig tart. Ezután természetes botanikai összetevőket, például gyógynövényeket, természetes aromákat, cukrot, forrásvizet és fermentált gyömbérlevet adnak hozzá, alaposan megkeverik és összefőzik, gondosan ügyelve arra, hogy az ízek tökéletes harmóniát alkossanak a buborékokkal. Kiemelkedően fontos, hogy a termék nem egy szörppel felhúzott üdítő, hanem egy gondosan megalkotott, 100% természetes összetevőkből álló, fermentált ital, amelynek minimális a cukortartalma és maximális frissességet biztosít. Ezeknek köszönhetően jelenik meg a termék kedvező élettani hatása, amely hiánypótló a hazai üdítőital piacon.

“Többéves piackutatás után realizáltuk, hogy a nemzetközi üdítőital-spektrumhoz képest a hazai termékek közül hiányzik a prémium craft üdítőital kategória. Ekkor határoztuk el, hogy egy olyan retró márkához visszanyúlva pótoljuk ezt az űrt, amelyben a mai napig ott van a kúlfaktor. Ez pedig nem lehetett más, mint a Bambi” – mondta Dorogi Éva, az Art Water Kft. ügyvezetője

Bambi ízek:

  • Herby giner – gyömbér-boróka
  • Cloudy rhubarb – rebarbara
  • Twisted orange – narancs sevillai narancsvirággal
  • Direct limon – citrusos citrom

A márka vizuális újratervezéséért a prémium márkaépítő Unger and Partners felelt, amely két év leforgása alatt végezte el a munkát.

“A termékfejlesztés során fontos szempont volt, hogy a Bambi örökségből a legértékesebb részeket: a nevet és a hozzá kapcsolódó érzeteket megtartsuk. A csomagolást, a vizuális elemeket, valamint a belső összetevőit pedig a legfrissebb trendekhez igazítsuk, hogy megszülethessen Magyarország első nemzetközi szinten elismert prémium frissítője” – nyilatkozta Unger Zsolt, prémium márkaépítő, az Unger and Partners alapítója.

Ez is érdekelhet:

ötvenes évek | bambi | ital | új | üdítő

FOLYTASD EZZEL

A luxus új szintje a Balatonnál – Ilyen a LUA Resort télen

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram