Hanem például egy betűben is. De bele lehet-e sűríteni a közösségi élményt egy betűbe? Sokaknak sikerült.
Egy kép többet mond ezer szónál – gyakran emlegetett közhely, de legalább igaz. Gondoljunk csak a legnagyobb festők alkotásaira, akik egy képkeret által körbezárt felületet töltenek meg mondanivalóval, érzelemmel, szenvedéllyel, utalásokkal, szimbólumokkal, úgy, hogy azt akár évszázadokon át csodálja az emberiség kultúrára fogékonyabb része.
Nincs azonban olyan írott vagy íratlan szabály, hogy egy képnek téglalap alakúnak kell lennie. Lehet akár egy W forma is.
Amikor 2019-ben, a huszadik születésnapjára a Westend megújította az arculatát, az új dizájn kialakításánál szempont volt, hogy a későbbiekben lehetőség legyen egyedi és változatos kampányok megjelenítésére, ehhez kapcsolódóan tavaly novemberben kiírták az első tervezői pályázatukat, ahol a Westendhez fűződő élményeket jelenítették meg az alkotók a bevásárlóközpont W-logójában.
Idén a közösségi élmény vizuális bemutatása volt a cél, alig tizennégy nap alatt több mint száz pályázó futott neki a feladatnak, és töltötte meg a W-logót kreatív tartalommal. A pályázatokat 2021-ben is szakmai zsűri bírálta el: Balogh Balázs médiadizájner, Csizik Balázs tervezőgrafikus, Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője és Kovács Orsolya, a bevásárlóközpont marketingigazgatója negyven alkotást választott ki, ezeket a Westend látogatói december végéig láthatják a bevásárlóközpont közösségi tereiben.
A több mint száz pályaműből, majd a negyvenes short listről hat alkotást díjaztak. Az első helyezett Giczi Gyöngyi: Egyszínű sokszínűség című W betűje lett, a második Szabó Éva Evu: Sokszínű duplakávé-ja, a harmadik a Kiteljesedés Onodi-Belente Larától.
Az Axis Café & Lounge különdíját Mester Adél kapta (Nekem a Westend), a Libri Könyvesboltét Bakonyvári Orsolya (Miénk a világ), a Pirex Papírét Horváth Gerda (Új barátság).
A zsűrizés még nem ért véget:
azon kiállított munkák közül, amelyeket sem a szakmai, sem a bérlői zsűri nem díjazott, a közönség választhat ki tízet. Válaszd ki a Westendben, melyik tetszik a legjobban, vagy szavazz a Facebookon!
A cikk létrejöttét támogatta a Westend.
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!