Egy kattintásra kerültek a divatvilág legnagyobb brandjei.
Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat. A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat.
A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével.
“Az Én Stílusom. Az Én Történetem” elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.
Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszert: Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.
A hazai divatrajongók több, mint 350 000 termékből válogathatnak majd, olyan izgalmas márkáktól, mint a Nike vagy a Bershka, de megtalálhatóak lesznek a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino darabjai is, amelyek közül több most debütál a magyar piacon.
divat | webshop | zalandoEgy Common Projects vagy Grenson sneakerrel az éjszakai és az üzleti világban is stílusosat villanthatunk
Ilyen káprázatos Hailey Bieber a Tiffany új kollekciójának arcaként
