Egy kattintásra kerültek a divatvilág legnagyobb brandjei.
Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat. A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat.
A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével.
“Az Én Stílusom. Az Én Történetem” elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.
Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszert: Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.
A hazai divatrajongók több, mint 350 000 termékből válogathatnak majd, olyan izgalmas márkáktól, mint a Nike vagy a Bershka, de megtalálhatóak lesznek a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino darabjai is, amelyek közül több most debütál a magyar piacon.
A Balaton kapuja: Kenese Bay Garden Resort & Conference Hotel
Otthonos minimalizmus, avagy egy stílusos családi ház Szombathelyen

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!