Ebben a tizenhat bárban örök élményt is kapunk a rendelésünk mellé

Számos nagyszerű bárba ülhetünk be szerte a nagyvilágban, de közülük csak maroknyi olyat találunk, amely egészen biztosan maradandó emlékkel enged utunkra. Malajziától az Antarktiszig ez a tizenhat hely pontosan ezt fogja tenni.

Buza Bar, Dubrovnik

A Trónok harca-rajongók imádni fogják ezt a közvetlenül a tengerparti sziklákon berendezett egységet, ahol egészen elképesztő környezetben kortyolhatják az italaikat, miközben gyönyörködnek a pazar kilátásban és hallgatják a tenger robaját.

Sky Bar, Bangkok

A világ legmagasabb rooftop bárjai között emlegetett Sky Barban több száz méter magasból csodálhatók meg Bangkok fényei, köszönhetően a terasz LED-lámpáinak is. A hely nem véletlenül ismerős: a Másnaposok című vígjáték második részében játszódott itt néhány jelenet, úgyhogy aki szerette a filmet, igyon egy Hangovertinit a szereplők egészségére!

A Hotel Palacio de Sal bárja, Potosí

Ha Bolívia, akkor só: ebben a szállodában minden sóból készült, beleértve az épület alapját, falait és a bútorait. Mi mást is hörpinthetnénk fel tehát itt, mint egy zamatos tequilát?

Ritz Carlton, Berlin

A hotel bárjában illatfelhőbe tekeregve tölthetünk el kellemes órákat. Giorgio Armani, Bulgari vagy Salvatore Ferragamo parfümjei által ihletett italkülönlegességeket kóstolhatunk parfümök szagolgatása közben, de ha ez nem lenne elég, az interaktív Hall of Fame-ben szokatlan felszolgálásban, például óriás eper vattacukor társaságában ízlelhetünk, szagolhatunk egy-egy italt.

Baba Nest, Phuket

A Sri Panwa üdülőhelyén fekvő Baba Nest 360 fokos panorámával csalogat. A bár tetejéről körbenézve semmi sem bújhat el kíváncsi szemeink elől, mindenre ráláthatunk a tengertől kezdve az apró szigetekig. Babzsákokban elnyúlva, vagy medencében ejtőzve tökéletes az élmény.

Cloud 9, Mamanuca-szigetek

A Fidzsi-szigetek egyetlen kétszintes, lebegő lounge bárjában és éttermében fatüzelésű kemencében készült pizzával lakhatunk jól, miközben olyan koktélokat kevernek nekünk, melyeket nem felejtünk el egyhamar. A bárban napozóágyakban elnyúlva hallgathatjuk a fedélzeti dj lágy ütemeit, ha pedig egy kis adrenalinra vágyunk, bármikor felpattanhatunk egy jet-skire.

Rick's Cafe, Negril

A nyugodt és lelazult Jamaicában nem nagyon találunk ennél tökéletesebb helyet egy tengerparti naplementés romantikázáshoz. A sziklákon felhúzott, vadregényes környezetben berendezett, folyton nyüzsgő Rick's Café kedvelt a búvárok körében, akik innen is csobbanhatnak.

Flute A Perrier Jouet Bar, Bangkok

A Lebua Hotel 64. emeletén található bárból is megcsodálhatjuk felülről Thaiföld gyöngyszemét. Itt található a világ legmagasabb szabadtéri pezsgős bárja, ahol exkluzív kóstolókon ismerhetjük meg a kínálatot.

Old Forge, Inverie

Skócia legtávolabbi vidékén, Inverie falu festői környezetében rejtőzik ez a hely, ahol a környék vadállományából szerzik be a húsokat, és a közeli tenger gyümölcseit szüretelik le. A vendégek a gitártól a kanalakig minden kezük ügyébe kerülő hangszerrel szabadon zenélhetnek.

Monkey Bar, Berlin

Ez egy állati hely. A Hotel Bikini a német főváros állatkertjének szomszédságában helyezkedik el, tehát ne nagyon lepődjünk meg azon, ha a korsó sörünk fogyasztása közben egy csimpánz szemez az italunkkal.

Rock Bar, Bali

Indiai-óceán, naplemente, sziklák. Az Ayana Resort és Spához tartozó Rock Bar ezzel a mesteri hármassal tud elkápráztatni. Csodálatos adottságainak köszönhetően nincs nehéz dolga, elég csak kiülnünk a teraszra, és a többi jön magától.

Ozone Bar, Ritz Carlton, Hongkong

Egy világrekorder helyen találjuk magunkat, ha a hongkongi Ritz Carlton 118. emeletén szállunk ki a liftből. A Föld legmagasabban található bárjában minden kék, ha pedig az az ötletünk támad, hogy itt végeznénk el egy mixertanfolyamot, arról is lehet szó.

Sossovlei Lodge, Sesriem

Namíbiában a világ legrégebbi sivataga mellett működő Sossosvlei Lodge egyedülálló környezetben fogadja a vendégeket. A kínálat se hétköznapi: dél-afrikai bortól a német sörig terjed a skála, miközben a medencében elnyúlva figyelhetjük a vadon mindennapjait.

Sunland Boab Tree Bar, Limpopo

Ha még nem pipáltuk ki a bakancslistánkon a "tejeskávé elfogyasztása egy dél-afrikai majomkenyérfa üregében" tételt, akkor ezt Limpopóban minden különösebb előkészület nélkül megtehetjük.

Faraday Bar, Antarktisz

A Vernadsky kutatóbázison berendezett vendéglátóhelynél délebbre fekvőt nem igazán találunk. Jeges tea nem biztos, hogy szerepel az itallapon, de egy forró tea társaságában elmerenghetünk az antarktiszi felfedezőket ábrázoló dekorációban, vagy az ablakból leshetjük a békés pingvineket.

Jeff pincéje, Malajzia

Egy fantasztikus adottságokkal rendelkező mészkőbarlangban álmodta meg borospincéjét Jeff a malajziai Ipohban. Mi lehet annál felemelőbb, mint egy több millió éves természeti csoda vendégeként élvezni a legfnomabb borokat?

Kiderült, melyik a világ 10 legdinamikusabban feltörekvő turistacélpontja

A listák rendszerint unalmasak, de van, amikor érdemes odafigyelni rájuk. Idén például kiderült, hogy már nem az amerikai turisták költik a legtöbbet. Hogy kik az elsők? Nem, nem a japánok!