Az online térben várja a hazai divat- és dizájntermékek iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store nevezetű webshopja.
A platform elindításával az ügynökség a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. A kínálatban szereplő áruk megvásárlása a hazai tervezőket támogatja – közölte az MDDÜ. A hazai divat- és dizájnipar integratív koordinációs szervezeteként kötelességüknek érzik, hogy nehéz időkben is támogatást nyújtsanak az iparági szereplőknek, fontos a vállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése.
"A platform célja, hogy a nyílt pályázat során, a szakmai zsűri által kiválasztott divat- és dizájnmárkák széles körű online láthatóságot kapjanak. A webshop segítségével elérhetik a termékeik iránt érdeklődő fogyasztókat, ezáltal növelhetik a vállalkozásuk bevételét" – áll a kommünikében.
Az ügynökség tavasszal egy kérdőíves kutatással, valamint az iparági szereplőkkel folytatott egyeztetések során mérte fel a világjárvány ágazatra gyakorolt hatását. A szakma visszajelzéseiből kiderült, hogy a legtöbben a keresletcsökkenést élték meg a legnagyobb kihívásként, a fogyasztói szokások változásával pedig nagymértékű igény mutatkozott egy online értékesítési felület létrehozására.
Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheit, ezzel enyhíti a pandémia kedvezőtlen hatásait. Az offline értékesítési lehetőséggel nem rendelkező márkák termékei felkerülnek a virtuális térbe, ezáltal elérhetik a fogyasztókat. Az omnichannel értékesítési stratégia előmozdítja a digitális átalakulást a szektorban, amely hosszú távon erősíti a vállalkozások ellenálló képességét.
A hazai márkák nemzetközi promotálása céljából az MDDÜ 2018-ban hozta létre a Budapest Select ernyőmárkát, hogy a tervezők egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak, elismertté és sikeressé váljanak. Az oldalon maszkokon, pólókon és kabátokon át egyedi lámpák és bútorok széles skálája is megtalálható.
A platform a magyar divat- és dizájnmárkák ismertségének növelésén túl ahhoz is hozzájárul, hogy a márkák személyes történeteit megismerve erősebb kapcsolat alakuljon ki a fogyasztók és a brandek között. A darabok egyedileg készülnek, így a karácsony közeledtével érdemes időben szétnézni az oldalon.
A Budapest Select Concept Store megvalósításával szeretnénk előtérbe helyezni a magyar márkákat mind a hazai, mind a nemzetközi közönség számára. A tudatosan magyar termékeket kereső vásárlók egy központi helyről magasabb és alacsonyabb árkategóriájú termékek közül egyaránt válogathatnak – idézte a közlemény Bata-Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezetőjét.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: MTI, fotók: MDDÜ)
webshop | magyar | online | ügynökség | dizájn | budapest select concept store
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!