Close
A magyar tervezőket támogathatod ezen az új online platformon

A magyar tervezőket támogathatod ezen az új online platformon

Az online térben várja a hazai divat- és dizájntermékek iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store nevezetű webshopja.

A platform elindításával az ügynökség a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. A kínálatban szereplő áruk megvásárlása a hazai tervezőket támogatja – közölte az MDDÜ. A hazai divat- és dizájnipar integratív koordinációs szervezeteként kötelességüknek érzik, hogy nehéz időkben is támogatást nyújtsanak az iparági szereplőknek, fontos a vállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése.

“A platform célja, hogy a nyílt pályázat során, a szakmai zsűri által kiválasztott divat- és dizájnmárkák széles körű online láthatóságot kapjanak. A webshop segítségével elérhetik a termékeik iránt érdeklődő fogyasztókat, ezáltal növelhetik a vállalkozásuk bevételét” – áll a kommünikében.

Az ügynökség tavasszal egy kérdőíves kutatással, valamint az iparági szereplőkkel folytatott egyeztetések során mérte fel a világjárvány ágazatra gyakorolt hatását. A szakma visszajelzéseiből kiderült, hogy a legtöbben a keresletcsökkenést élték meg a legnagyobb kihívásként, a fogyasztói szokások változásával pedig nagymértékű igény mutatkozott egy online értékesítési felület létrehozására.

Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheit, ezzel enyhíti a pandémia kedvezőtlen hatásait. Az offline értékesítési lehetőséggel nem rendelkező márkák termékei felkerülnek a virtuális térbe,  ezáltal elérhetik a fogyasztókat. Az omnichannel értékesítési stratégia előmozdítja a digitális átalakulást a szektorban, amely hosszú távon erősíti a vállalkozások ellenálló képességét.

A hazai márkák nemzetközi promotálása céljából az MDDÜ 2018-ban hozta létre a Budapest Select ernyőmárkát, hogy a tervezők egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak, elismertté és sikeressé váljanak. Az oldalon maszkokon, pólókon és kabátokon át egyedi lámpák és bútorok széles skálája is megtalálható.

A platform a magyar divat- és dizájnmárkák ismertségének növelésén túl ahhoz is hozzájárul, hogy a márkák személyes történeteit megismerve erősebb kapcsolat alakuljon ki a fogyasztók és a brandek között. A darabok egyedileg készülnek, így a karácsony közeledtével érdemes időben szétnézni az oldalon.

A Budapest Select Concept Store megvalósításával szeretnénk előtérbe helyezni a magyar márkákat mind a hazai, mind a nemzetközi közönség számára. A tudatosan magyar termékeket kereső vásárlók egy központi helyről magasabb és alacsonyabb árkategóriájú termékek közül egyaránt válogathatnak – idézte a közlemény Bata-Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezetőjét.

Ez is érdekelhet:

(Forrás: MTI, fotók: MDDÜ)

online | kínálat | dizájn | budapest select concept store | MDDÜ

FOLYTASD EZZEL

Letisztultság, kifinomultság, elegancia és időtlenség jelenik meg a Jean Paul Gaultier új kollekciójában

Februárban új koncepcióval érkezik a Budapest Central European Fashion Week

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!

Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram