A magyar tervezőket támogathatod ezen az új online platformon

Az online térben várja a hazai divat- és dizájntermékek iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store nevezetű webshopja.

A platform elindításával az ügynökség a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. A kínálatban szereplő áruk megvásárlása a hazai tervezőket támogatja – közölte az MDDÜ. A hazai divat- és dizájnipar integratív koordinációs szervezeteként kötelességüknek érzik, hogy nehéz időkben is támogatást nyújtsanak az iparági szereplőknek, fontos a vállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése.

"A platform célja, hogy a nyílt pályázat során, a szakmai zsűri által kiválasztott divat- és dizájnmárkák széles körű online láthatóságot kapjanak. A webshop segítségével elérhetik a termékeik iránt érdeklődő fogyasztókat, ezáltal növelhetik a vállalkozásuk bevételét" – áll a kommünikében.

Az ügynökség tavasszal egy kérdőíves kutatással, valamint az iparági szereplőkkel folytatott egyeztetések során mérte fel a világjárvány ágazatra gyakorolt hatását. A szakma visszajelzéseiből kiderült, hogy a legtöbben a keresletcsökkenést élték meg a legnagyobb kihívásként, a fogyasztói szokások változásával pedig nagymértékű igény mutatkozott egy online értékesítési felület létrehozására.

Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheit, ezzel enyhíti a pandémia kedvezőtlen hatásait. Az offline értékesítési lehetőséggel nem rendelkező márkák termékei felkerülnek a virtuális térbe,  ezáltal elérhetik a fogyasztókat. Az omnichannel értékesítési stratégia előmozdítja a digitális átalakulást a szektorban, amely hosszú távon erősíti a vállalkozások ellenálló képességét.

A hazai márkák nemzetközi promotálása céljából az MDDÜ 2018-ban hozta létre a Budapest Select ernyőmárkát, hogy a tervezők egységes kommunikáció által, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak, elismertté és sikeressé váljanak. Az oldalon maszkokon, pólókon és kabátokon át egyedi lámpák és bútorok széles skálája is megtalálható.

A platform a magyar divat- és dizájnmárkák ismertségének növelésén túl ahhoz is hozzájárul, hogy a márkák személyes történeteit megismerve erősebb kapcsolat alakuljon ki a fogyasztók és a brandek között. A darabok egyedileg készülnek, így a karácsony közeledtével érdemes időben szétnézni az oldalon.

A Budapest Select Concept Store megvalósításával szeretnénk előtérbe helyezni a magyar márkákat mind a hazai, mind a nemzetközi közönség számára. A tudatosan magyar termékeket kereső vásárlók egy központi helyről magasabb és alacsonyabb árkategóriájú termékek közül egyaránt válogathatnak – idézte a közlemény Bata-Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezetőjét.

Ez is érdekelhet:

15 milliós befektetéshez juthatnak a divat- és dizájnipari innovációk

Idén ősszel is várja a divat- és dizájnipart forradalmasító ötleteket a HFDA Startup Program, amely a legígéretesebb startupoknak vállalkozásfejlesztési képzést és 15 millió forintos befektetési lehetőséget kínál.

(Forrás: MTI, fotók: MDDÜ)

divat | online | kínálat | MDDÜ | magyar

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom