Csupán tizenkilenc darabot készítenek belőle, az ára pedig közel nyolcmillió dollár, vagyis több mint kétmilliárd forint.
Az Aston Martin végre leleplezte a tavaly beharangozott DB4 GT Zagato Continuation első példányát. El kell ismerni, megérte várni rá. Az újjáélesztett klasszikus gyönyörű lett.
Az eredeti DB4 Zagato még 1960-ban debütált. Akkor is igazi ritkaságnak számított, hiszen mindössze húsz darabot gyártottak le belőle. Most azonban elérkezett a folytatás ideje. Az alaprecepten nem sokat változtattak, mégis egy tökéletesen új autóról van szó.
Ennek ellenére nem lehet majd a közutakon furikázni vele, mivel nem felel meg a mai biztonsági és emissziós előírásoknak. Különböző eseményeken vagy a versenypályán viszont lehet villogni vele, elvégre igen komoly teljesítményre képes. Az igazság az, hogy már az eredeti gép sem volt gyenge a maga 315 lóerejével, ám ezt még egy kicsit növelték az újragyártott verzióban;
a DB4 GT Zagato Continuation négyfokozatú kézi váltóval és 4,7 literes motorral érkezik, amely közel 400 lóerőt képes leadni.
Az újjászületett klasszikus kézzel készített alumíniumkarosszériája különleges vörös festést kapott, a gumijait Borrani felnikre húzták. Belül a legfrissebb FIA-szabályoknak is megfelelő bukócsövet találhatunk, a karbon kagylóüléseket pedig fekete bőrbe bújtatták.
Egy ilyen autót összerakni még az Aston Martin szakembereinek is több mint 4500 órába telik.
A hivatalos bemutatására hétvégén kerül sor, az idei Le Mans-i 24 órás autóversenyen. A közel nyolcmillió dollárban meghatározott ára egyébként rekordnak számít, jelenleg ez a legdrágább új Aston Martin modell, ami egy csomagban jár a DBS GT Zagatóval.
Ez is érdekelhet:
(Képek: Aston Martin)
aston martin | DB4 Zagato | continuation | oldtimer | klasszikus | autó
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!