Kim Kardashiannak és Homer Simpsonnak köszönhetően nemrég okozott némi feltűnést a Balenciaga, most megint valami extrát alkotott.
A spanyol divatház újonnan érkező termékcsaládja az utóbbi időben csúcsformát mutat, hiszen alig néhány hét alatt nyuszi ihlette iPhone 12- és Airpods-tokot, bevásárlótáskát, vizespalackot és sneakert rakétázott a luxusba – a színvonalat a most debütáló utazópárna esetében is tartja.
A finom kellék száz százalékban pamutból készült, kellemes gyapjúérzetet kelt, kapucnival és megkötővel is rendelkezik a minél magasabb komfortérzet érdekében.
Némileg szokatlan módon nincs semmilyen külső márkajelzés rajta, ami azt jelenti, hogy csak a hozzáértők lesznek képesek Balenciaga-darabként azonosítani a hamarosan ikonikussá váló kiegészítőt.
Az utazókellék nem első alkalommal bukkan fel a divatház szortimentjében. A Balenciaga korábban már dobott piacra utazópárnát, amely ugyan kapucni nélkül, de luxusselyemmel átkötve és márkajelzéssel díszítve érkezett. A kiskereskedelmi ára 550 dollár (170 ezer forint) volt, és szinte azonnal elfogyott (a szerencsések talán rábukkanhatnak egy-két gyűjtői példányra az eBayen).
Az új kapucnis utazópárna 650 dollárért (kb. 200 ezer forintért) kapható.
A Sacks, New York divatvilágának egyik fellegvára pedig nem mindennapi akcióval készül a világhírű divatmárka jubileumi ünnepi időszakára. Pop-up üzletet alakítottak ki ugyanis a Gucci limitált, centenáriumi kollekciója számára.
(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Balenciaga)
spanyol | balenciaga | divatház | utazópárna | kiegészítő
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!