Kim Kardashiannak és Homer Simpsonnak köszönhetően nemrég okozott némi feltűnést a Balenciaga, most megint valami extrát alkotott.
A spanyol divatház újonnan érkező termékcsaládja az utóbbi időben csúcsformát mutat, hiszen alig néhány hét alatt nyuszi ihlette iPhone 12- és Airpods-tokot, bevásárlótáskát, vizespalackot és sneakert rakétázott a luxusba – a színvonalat a most debütáló utazópárna esetében is tartja.
A finom kellék száz százalékban pamutból készült, kellemes gyapjúérzetet kelt, kapucnival és megkötővel is rendelkezik a minél magasabb komfortérzet érdekében.
Némileg szokatlan módon nincs semmilyen külső márkajelzés rajta, ami azt jelenti, hogy csak a hozzáértők lesznek képesek Balenciaga-darabként azonosítani a hamarosan ikonikussá váló kiegészítőt.
Az utazókellék nem első alkalommal bukkan fel a divatház szortimentjében. A Balenciaga korábban már dobott piacra utazópárnát, amely ugyan kapucni nélkül, de luxusselyemmel átkötve és márkajelzéssel díszítve érkezett. A kiskereskedelmi ára 550 dollár (170 ezer forint) volt, és szinte azonnal elfogyott (a szerencsések talán rábukkanhatnak egy-két gyűjtői példányra az eBayen).
Az új kapucnis utazópárna 650 dollárért (kb. 200 ezer forintért) kapható.
A Sacks, New York divatvilágának egyik fellegvára pedig nem mindennapi akcióval készül a világhírű divatmárka jubileumi ünnepi időszakára. Pop-up üzletet alakítottak ki ugyanis a Gucci limitált, centenáriumi kollekciója számára.
(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Balenciaga)
utazópárna | divatház | kapucnis | luxus | kiegészítő | spanyol
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!