Kapucnis utazópárnával repül a luxusba a világhírű spanyol divatház

Kim Kardashiannak és Homer Simpsonnak köszönhetően nemrég okozott némi feltűnést a Balenciaga, most megint valami extrát alkotott.

A spanyol divatház újonnan érkező  termékcsaládja az utóbbi időben csúcsformát mutat, hiszen alig néhány hét alatt nyuszi ihlette iPhone 12- és Airpods-tokot, bevásárlótáskát, vizespalackot és sneakert rakétázott a luxusba – a színvonalat a most debütáló utazópárna esetében is tartja.

A finom kellék száz százalékban pamutból készült, kellemes gyapjúérzetet kelt, kapucnival és megkötővel is rendelkezik a minél magasabb komfortérzet érdekében.

Némileg szokatlan módon nincs semmilyen külső márkajelzés rajta, ami azt jelenti, hogy csak a hozzáértők lesznek képesek Balenciaga-darabként azonosítani a hamarosan ikonikussá váló kiegészítőt.

Az utazókellék nem első alkalommal bukkan fel a divatház szortimentjében. A Balenciaga korábban már dobott piacra utazópárnát, amely ugyan  kapucni nélkül, de luxusselyemmel átkötve és márkajelzéssel díszítve érkezett. A kiskereskedelmi ára 550 dollár (170 ezer forint) volt, és szinte azonnal elfogyott (a szerencsések talán rábukkanhatnak egy-két gyűjtői példányra az eBayen).

Az új kapucnis utazópárna 650 dollárért (kb. 200 ezer forintért) kapható.

A Sacks, New York divatvilágának egyik fellegvára pedig nem mindennapi akcióval készül a világhírű divatmárka jubileumi ünnepi időszakára. Pop-up üzletet alakítottak ki ugyanis a Gucci limitált, centenáriumi kollekciója számára.

(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Balenciaga)

spanyol | balenciaga | divatház | utazópárna | kiegészítő

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom