Így használhatjuk a helikopteres Ubert

Urban Air Mobility – így definiálja magát a Blade, ami gyakorlatilag nem más, mint Uber, a levegőben. A cég helikopterutakat értékesít A pontból B pontba, vagyis ezek nem városnéző túrák, annak ellenére, hogy sokat láthatunk egy-egy településből. Reptérről szállít a belvárosba, népszerű nyaralóhelyekre, vagy az igazán tehetőseket fesztiválokra is.

Egy metropoliszba nem mindig egyszerű megérkezni: ha éppen egy átlagos hétköznapon, a munkaidő végeztével száll le a gépünk, ugyanúgy nagy levegőt kell venni, ha a tömegközlekedést, ha a taxit vagy ha a bérelt autót választjuk, jobban járunk a kötött pályával. Városfüggő, de akár több órás utakkal kell számolni, ha a reptérről szeretnénk a centrumba érkezni. Turistaként az újdonság varázsa, a felfedezés öröme hajt még tízórás, időzónákon átívelő utazáskor is, de ha például munka miatt érkezünk, sokszor lehet feszítő a csúszás, késés, toporgás.

Többek között erre a szituációra is megoldást jelenthet a Blade jelenléte: helikopterrel szállítanak aránylag elérhető áron, vagyis kedvezőbben, mint az gondolnánk.

New York esetében például hétköznapokon reggel héttől este hétig vehetjük igénybe az expressz szolgáltatást, ami reptéri transzfert jelent a városközpontba.

Például JFK-ről a West Helioportra, ami Manhattanben, Hell’s Kitchen és Chelsea közé esik, a Hudson partján. De érkezhetünk a Wall Streethez is, tekintve, hogy jó pár kifejezetten Blade-felhasználóknak létesített lounge-ot találunk New York belvárosi részén.

Csomagostul öt perc alatt érkezünk meg a belvárosba, ráadásul kicsit sem átlagos módon.

Lényegében három az egyben élmény, hiszen helikopterrel utazhatunk, jócskán megtizedelve az átlagos közlekedési időt, és a levegőből vizslathatjuk a várost, háztetőről háztetőre.

A helikopteres fuvar hűségkártya nélkül 195 dollárba kerül egy főnek.

A légi Uber első emberei persze nemcsak magát a személyszállítást emelik ki, hanem a közösségi élményt is, mivel a helikoptert másokkal is megosztjuk. És, hogy még egy fontos szerepvállalásról beszéljünk: transzplantációs szervszállítással is foglalkoznak.

A Blade jelenleg a következő városokban működik: New York, The Hamptons, Los Angeles, San Francisco, Atlantic City. Emellett privát repülőgépszolgáltatást is nyújtanak, folyamatos a növekedés és bővülés, így új kontinensek felé is terjeszkednek majd.

A kaland folytatódik

Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.