Helikopteres és medencés brunch most New York legmenőbb szolgáltatása

Hogy hangzik New York legtrendibb repülőtéri terminálján egy brunch, amelyre helikopterrel érkezünk meg?

Szerintünk fantasztikusan, úgyhogy ha legközelebb a "világ fővárosában" járunk, és akad rá 340 dollárunk, mindenképp igénybe vesszük a TWA Hotel legújabb szolgáltatását. Az ajánlat viszont csak korlátozottan, november 3-ig elérhető, és kizárólag vasárnaponként kaphatjuk meg ezt a nem mindennapi élményt.

A felszállás a West Side Highwaynál történik (a jegyárban egy üdvözlőital is benne van), majd a nagyjából öt percig tartó utazás után a repülőtér rooftopján található medence partján köszöntenek, ahol aztán pazar körülmények között fogyaszthatjuk el a villásreggelit – természetesen a páratlan panorámát kínáló medencében is csobbanhatunk egyet. Ha esetleg október 20-ára foglalunk asztalt, részt vehetünk a szálloda megálmodóival, tervezőivel és mérnökeivel történő beszélgetésen is. A transzfer vissza a városba egyébként újfent helikopterrel történik.

Nem egyszer írtunk már a John F. Kennedy reptéren található, idén májusban megnyitott művészi szintű szállodáról, melynek még a hatvanas években tervezett épülete az elmúlt években zárva volt a nagyközönség előtt. A TWA Flight Center eredetijét 1962-ben adták át, és egészen 2001-ig a Trans World Airlines (TWA) szolgálatában állt, amely tizennyolc évvel ezelőtt azért fejezte be küldetését, mert már nem tudott megfelelni a modern légiközlekedés által támasztott igényeknek.

A korábban terminálként használt épület funkcióváltásának eredményeként a hatvanas évek stílusát idéző szállodát rendeztek be az egykori TWA Flight Centerben. A szállodában 512 (!) szoba kapott helyet, és mindegyikben otthagyták az eredeti terminált idézően a hatvanas évek lenyomatát.

A gigantikus szárnyat formázó épület belsejének szokatlanságát az ívelt mennyezet adja,

bár a jelentős ráncfelvarráson átesett, csilipaprika színnel megfestett süllyesztett lounge sem a hétköznapi látvány kategóriájába tartozik.

A kúlságfaktort kimerítve egy nem akármilyen végtelenített medencével is gazdagodott a hotel, méghozzá az épület tetején, hogy igazán exkluzív helyről nézhessük a fel- és leszálló repülőgépeket. A tizenkilenc és fél méter hosszú medencét az antibes-i Hotel du Cap-Eden-Roc hasonló medencéje ihlette, az év minden napján nyitva van: a hűvösebb időszakokban afféle jacuzziként működik, és közel harmincnyolc fokos melegvízzel várja a hideg elől oda menekülőket.

Már lehet szobát foglalni a JFK új hoteljébe, ami visszavisz a hatvanas évekbe

Ugyan a hotel hivatalos megnyitóját csak május 15-én tartják, már készül a személyzet a látogatók fogadására.