A BOTANIQ Turai Kastély lett a régió első Krug Ambassade-ja.
Az ikonikus champagne-ház, a Maison Krug globális Ambassade programjához világszerte 184 tag csatlakozhatott az évek során, mely családnak most a Turai Kastély is a tagjává vált.
A champagne-ház Közép-Kelet Európában először Magyarországon rendezte meg a Krug x Lemon eseményét,
mely során egy egyedi menüsorral mutatták be az év alapanyagát, a citromot. A menühöz Romain Cappelaere, a Maison Krug képviselője és Ted Lelekas, a MH regionális brand ambassadora prezentálta a különleges champagne párosításokat.
A Maison Krug olyan partnerekkel keresi a kapcsolódási pontot az egész világon, akik filozófiája és látásmódja megegyezik a nagymúltú champagne-házéval. A – ma már száznyolcvannégy tagot számláló közösség –
hasonló értékrenddel rendelkezik és olyan minőségi szolgáltatást nyújt, ami a saját szegmensében kiemelkedő.
A Moët Hennessy–vel létrejött együttműködésnek köszönhetően, a BOTANIQ a régióban egyedülálló Krug-kínálatot biztosít, exkluzív hozzáféréssel a teljes termékportfólióhoz. Így a vendégek Magyarországon is megkóstolhatják a világ legkiválóbb champagne-jait, a ház zászlóshajója, a Grande Cuvée pedig folyamatosan elérhető pohárral is.
A champagne-kínálat mellett a kastélyba látogató vendégek a 19 szoba közül, a Krug lakosztályt is választhatják, ahol az enteriőr a champagne márka karaktere alapján lett kialakítva. Ebből is látszik, hogy a Krug Ambassade címmel nemcsak a páratlan champagne-kínálat jár együtt,
Krug Ambassade-nak lenni ennél sokkal többet jelent.
– A Krug Ambassade nem egy díj vagy ajándék – fogalmazott Langó Tamás, a BDPST Group executive sommelier-je, akit a Clarisse étteremben végzett kiemelkedő munkájáért a Michelin Guide is díjazott. Hozzátette: az az étterem vagy hotel nevezheti magát Krug Ambassade-nak, amely esetében a minőség iránti elköteleződés megkérdőjelezhetetlen. Meglátása szerint a komoly hagyományokra építő világmárka ezzel jelzi, hogy
közös úton járnak és azonos értékeket tartanak fontosnak.
– A Krug Ambassade egy olyan, a Maison kiemelt és bizalmas partnereiből álló hálózat, melynek tagjai magukban hordozzák a Krug Maison szellemiségét, ezzel tovább adva annak értékeit és üzeneteit a világ különböző pontjain. A Krug Ambassade jelmondata: more than places, they are faces. Ez a kifejezés tökéletesen magába foglalja azt a nézetet, miszerint mi nemcsak partnereket keresünk, akik osztják a kiválóságra vonatkozó törekvéseinket, hanem egyben olyan Krug Lover-eket is, akik szívből keltik életre ezt a közös együttműködést. A BOTANIQ története Krug Ambassade-kent szinten egy Krug Lover-rel kezdődött, kinek példáját később az egész csapat követte. Két év szakmai felkészülés után büszkén és boldogan üdvözöljük őket a Krug Családban – mondta Szegedi Nóra, a Moët Hennessy közép-európai Brand managere a BOTANIQ-kal való együttműködésről.
A bejelentéssel egy időben rendezték meg a 2015 óta hagyománnyá vált, nemzetközi Single Ingredient eseményt, ahol Magyarországon is bemutatták az idei alapanyagot, a citromot. A Maison Krug minden évben olyan hozzávalót keres, ami az egész világon könnyen elérhető, de feldolgozása mégis különlegessé teszi az ételeket, ezzel is jelképezve a séfek és országok egyediségét.
A Krug Ambassade-ok séfjeit arra kérik, hogy ezen hozzávaló által inspirálva találjanak ki olyan, a saját kultúrájukra jellemző, mégis szokatlan fogásokat, amelyek
tökéletesen harmonizálnak a Krug Grande Cuvée és a Krug Rosé ízjegyeivel, és kiemelik azokat.
A korábbi évek után, többek között a rizst, burgonyát és hagymát követve, idén – első gyümölcsként – a citromra esett a választás, amely a frissességet, ropogósságot és a lendületes energiát képviseli 2023-ban.
A Krug x Lemon eseményre a BOTANIQ Turai Kastély séfje, Szűcs György és Farkas Richárd, a BDPST Group kreatív séfje közösen álmodta meg a magyar hagyományokra építő, egyben a citrommal ötvözhető menüsort. A vendégek megkóstolhatták György Pisztráng, fekete citrom, sóska névre hallgató fogását is, amely a Krug The Zeist Is Yet To Come szakácskönyvben is szerepel.
A séfek által megálmodott recepteket a Krug a The Zeist Is Yet To Come című albumban foglalta össze: huszonöt ország több mint száztizenkét kiváló séfje – akik összesen száztizenhárom Michelin-csillaggal büszkélkedhetnek – mutat rá a citrom ízének, textúrájának, vibráló energiájának felhasználhatóságára.
A könyvet a régióban Turán mutatták be először
a világ több pontjáról érkező champagne-rajongóknak, akik első kézből kóstolhatták meg a kiemelkedő tételeket.
A kifejezetten erre az alkalomra készített menüsor fogásai a jövőben elérhetőek lesznek a kastély Clarisse éttermében is az egyedülállóan széles Krug kínálat mellett.
Az esemény a Fine Brands Company kreatív együttműködésével valósult meg. A disztribútor és a Moët Hennessy (MH) közös munkája már több évre tekint vissza hivatalos hazai forgalmazóként.
Rozsnyói Krisztián, a Fine Brands Company értékesítésért és marketingért felelős vezetője így nyilatkozott az együttműködésről: – Nagy öröm számunkra, hogy az idei évben Magyarországon egy exkluzív Krug x Lemon esemény alkalmával mutathattuk be a nemzetközi és hazai újságírók és champagne-szakértők számára a közös munkánk eredményét. Különleges szakmai kihívás a világ vezető champagne márkáival dolgozni, és a márkatulajdonos iránymutatása és az általuk adott inspirációk alapján a lokális piacra releváns, a személyiségüket megragadó és még magasabb szintre emelő márkaépítő kommunikációt meghatározni és az ehhez tartozó hosszútávú partneri kapcsolatokat kialakítani. A KRUG Single Ingredient esemény egy kiváló alkalom volt arra, hogy a BOTANIQ Turai Kastéllyal együttműködve, egy igazán különleges környezetben szólíthassuk meg a célközönségünket, ahol egy minden érzékszervre kiterjedő élményt kínálhattunk számukra.
A nemzetközi és hazai vendégek kényelmes utazásáról az Audi Hungary gondoskodott.
Moet | turai kastély | túra | krug | botanique
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!