Close
A Burberry kampánya még a brit időjárásnál is hátborzongatóbb

A Burberry kampánya még a brit időjárásnál is hátborzongatóbb

Egészen különleges módon helyezi reflektorfénybe a brit márka új, Night Check felsőruházatát.

1856-ban Thomas Burberry azon az elven alapított márkát, hogy a briteknek olyan ruhadarabokkal kell rendelkezniük, amelyek megvédik őket a kiszámíthatatlan, borongós időjárástól. Ennek nélkülözhetetlen elemei a felsőruházati darabok, amelyek jól társíthatók a felfedezés gondolatvilágához, hiszen

a pufidzsekik a hideg téli sétákat, a trench kabátok a szellős városi éjszakákat, a gyapjú pulóverek a túrákat idézik meg.

A Burberry legújabb kampányában, az Éjjeli lényekben  azonban a felfedezést egy másik dimenzióból közelítik meg.

A „kíváncsiság és az ismeretlen felfedezésének erejét” ünneplő Burberry Éjjeli lények kampányának három főhőse van, akiknek az éjszakáját egy túlvilági lény forgatja fel fenekestől.

A Megaforce-szal együttműködésben készült videó a valóságot és annak alternatíváját jeleníti meg, miközben a Burberry új ruhakollekcióját is az előtérbe helyezi.

Míg a szereplők a londoni sötétségben kalandoznak, megkerülhetetlenül beleégnek a retináinkba a pufikabátok, a polárdezskik, az ingek, a kötött pulóverek, a színes nejlonkabátok, a klasszikus mintázatú, túlméretezett parka és a Burberry jellegzetes Kensington-stílusára szabott gabardin kabát.

A kollekció darabjai már megvásárolhatók a márka webáruházában és üzleteiben.

(Forrás: Hypebeast, fotók: Burberry)

kollekció | luxusmárka | Burberry | felsőruházat

FOLYTASD EZZEL

A luxus új szintje a Balatonnál – Ilyen a LUA Resort télen

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram