Ebben a maldív-szigeteki resortban egy dolgunk van: magunkkal foglalkozni

A tavaly átadott Kudaddoonál tökéletesebb célpontot egyelőre nem találtunk az énidő maximális kiélvezéséhez.

Merthogy igenis szükség van olyan napokra, amikor saját magunkon kívül semmi és senki másra nem figyelünk. Ezt a resortot pedig kifejezetten azoknak álmodták meg, akik luxuskörülmények között keresik az intimitást.

A Maldív-szigetekről többek között annyit tudunk, hogy ott egy bámulatos fotó elkészítéshez se filterre, se Photoshopra nincs szükségünk.

Álomszerű hely az Indiai-óceánon, ahol a hófehér és az azúrkék színek festik meg a képeslapra illő vidéket.

Az összesen huszonhat atollból és 1192 szigetből álló szigetország érdekessége, hogy valamennyi resort saját szigeten helyezkedik el, így a közelmúltban megnyitott, máris rangos díjjal jutalmazott Kudaddoo Maldives Private Resort is.

Ez a szállás nem csak elképesztően elegáns és kényelmes, hanem abszolút környezettudatos, egy igazi öko-rejtekhely: száz százalékban napenergia működteti, és fenntarthatósági szempontból is kiemelkedő.

A resort tizenöt privát lakosztály áll a vendégek rendelkezésére (melyekből csupán kettő kétágyas), akik valamennyi szobában óceánra néző kilátást kapnak,

de ha esetleg kevesellnék az amúgy tízpontos élményt, egy negyvennégy négyzetméteres végtelenített medencéből figyelhetik, ahogy a lemenő nap narancssárgára pingálja az ég alját.

A szolgáltatásokhoz természetesen saját étterem, spa és edzőterem tartozik még, minden kívánságunkat lakáj lesi, illetve egy viszonylag kicsinek mondható saját strand is rendelkezésre áll, ha tényleg meghittségre vágyunk. A szobákhoz egyébként kapunk egy privát fedélzetet óriási kanapéval és napozóágyakkal.

A Thoddoo városától százharminc kilométerre lévő Kudaddoo azért nem csupán a nyugodt pihenésben és feltöltődésben segít, hanem két koktélszürcsölés között búvárkodhatunk, kenuzhatunk, szörfözhetünk, az éjszaka felpezsdülő bárban pedig kiélvezhetjük a szabadság minden pozitívumát.

Az egyágyas szobák ára négyezer dollár, a kétágyas lakosztály ötezer-négyszáz dollárba kerül éjszakánként.

(Fotók: kudaddo.com)

A kaland folytatódik
Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.