Gal Gadot csak úgy ragyog a Tiffany új kampányában

A Tiffany & Co. új Blue Book Botanica High Jewelry kollekciója pontosan olyan lélegzetelállító, mint Gal Gadot, aki terméknagykövetként ragyog a márka kampányában.

A Tiffany luxus ékszerkollekciójának a csúcsa a Botanica, amelyben a bonyolult kézműves munka, a kísérletezés és a ritka drágakövek találkoznak. De nemcsak az ékszerek miatt különleges ez a kampány, hanem azért is, mert

ez az első alkalom, hogy Gal Gadot a márka nagyköveteként mutatkozhat be.

Alexandre Arnault, a Tiffany & Co. kommunikációért felelős alelnöke úgy fogalmazott, Gal Gadot több, mint egy terméknagykövet. Megtestesíti azt a könnyed csillogást, kifinomultságot és a modernitást, amelyet a Blue Book képvisel.

A híres színésznőt minimalista környezetben örökítették meg, lehetővé téve természetes szépségének kiteljesedését és a gyémántok ragyogását. A képeken Gadot a tavaszi Blue Book kollekció kulcsfontosságú darabjait viseli, köztük

egy pitypang ihlette gyémánt nyakláncot, egy orchidea brosst, valamint egy gyémánt és zafír nyakláncot, amely a bogáncsot idézi meg.

Az új Blue Book dizájn mellett Gadot a luxusmárka tervezőjének, Jean Schlumberger-nek több, a Botanicában bemutatott mesterművét is viseli, köztük ikonikus Bird on a Rock brossát és a Fleurage karkötőjét.

A világsztár úgy nyilatkozott: hihetetlen megtiszteltetés számára, hogy részese lehet a Blue Book kampánynak és szerencsésnek érzi magát, hogy a márka legbecsesebb ékszerkollekcióját képviselheti.

(Forrás: Haute Living, Courtesy of Tiffany & Co.)

botanica | divat | luxusékszer | TIffany | ékszer

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom