Ilyen a kosárlabda, ha egy luxus ékszermárka tervezi

A Tiffany jellegzetes kék színében készült 575 dolláros, nagyságrendileg 180 ezer forintba kerülő kosárlabdáit még mindig meg lehet vásárolni.

Az NBA All Star-hétvégét méltóképp akarta megünnepelni a Tiffany. Az amerikai luxusékszer-márka egy kék színű kosárlabdát dobott piacra, amelyet Daniel Arsham tervezett.

A labdán egy különleges, a kollaborációt megörökítő logó is helyet kapott a Wilson védjegye mellett. A dombornyomott mintában pedig visszaköszön az Arsham Studio "A" és a Cavaliers "C" monogramja is.

A limitált darabszámban elérhető labdákat szalaggal átkötött Tiffany-kék dobozba csomagolják.

A kosárlabda nemcsak a különleges eseményre készült, hanem a vállalat 160 éves örökségéről is megemlékezik és tükrözi a kosárlabdához fűződő szoros kapcsolatát is. Az ékszergyártó vállalat 1977 óta készít díjakat, például az ő nevükhöz fűződik az ikonikus Larry O’Brien-ről elnevezett bajnoki trófeája, de WNBA Championship Trophy és az NBA döntő MVP-jének járó Bill Russel Trophy-ja is a Tiffany munkáját dicséri.

A labda tervezője, Arsham is jól ismeri a márka történetét, és úgy fogalmazott:

a kosárlabda, valamint a Tiffany & Co. közötti kapcsolat egyértelmű és jól megalapozott.

Ráadásul az idei All Star-gálát a dizájner szülővárosában, Clevelandben rendezték meg, így az alkalom még különlegesebb volt Arsham számára. Mint ismert, a LeBron James által vezetett Team LeBron nyerte a meccset, amin a liga történetének legeredményesebb hárompontos-dobóját, Stephen Curryt választották meg a legértékesebb játékosnak .

(Forrás: RobbReport, fotó: Tiffany)

all-star | nba | kosárlabda | TIffany

FOLYTASD EZZEL

Minden idegszálunkat kisimítja ez a varázslatos óceánparti faház-resort

Ötszáz éves reneszánsz ház újult meg varázslatos otthonná Český Krumlovban

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Így lett apró lámpaboltból dizájnbirodalom a Solinfo
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom