A Tiffany & Co. új Blue Book Botanica High Jewelry kollekciója pontosan olyan lélegzetelállító, mint Gal Gadot, aki terméknagykövetként ragyog a márka kampányában.
A Tiffany luxus ékszerkollekciójának a csúcsa a Botanica, amelyben a bonyolult kézműves munka, a kísérletezés és a ritka drágakövek találkoznak. De nemcsak az ékszerek miatt különleges ez a kampány, hanem azért is, mert
ez az első alkalom, hogy Gal Gadot a márka nagyköveteként mutatkozhat be.
Alexandre Arnault, a Tiffany & Co. kommunikációért felelős alelnöke úgy fogalmazott, Gal Gadot több, mint egy terméknagykövet. Megtestesíti azt a könnyed csillogást, kifinomultságot és a modernitást, amelyet a Blue Book képvisel.
A híres színésznőt minimalista környezetben örökítették meg, lehetővé téve természetes szépségének kiteljesedését és a gyémántok ragyogását. A képeken Gadot a tavaszi Blue Book kollekció kulcsfontosságú darabjait viseli, köztük
egy pitypang ihlette gyémánt nyakláncot, egy orchidea brosst, valamint egy gyémánt és zafír nyakláncot, amely a bogáncsot idézi meg.
Az új Blue Book dizájn mellett Gadot a luxusmárka tervezőjének, Jean Schlumberger-nek több, a Botanicában bemutatott mesterművét is viseli, köztük ikonikus Bird on a Rock brossát és a Fleurage karkötőjét.
A világsztár úgy nyilatkozott: hihetetlen megtiszteltetés számára, hogy részese lehet a Blue Book kampánynak és szerencsésnek érzi magát, hogy a márka legbecsesebb ékszerkollekcióját képviselheti.
(Forrás: Haute Living, Courtesy of Tiffany & Co.)
FOLYTASD EZZEL
