Őzek, nyulak, erdők, gyermeki csínytalanság és idill. Walt Disney, fel van adva a lecke!
Az olasz divatház legújabb, 2020 Pre-Fall kollekciója a So Deer To Me címet kapta (Ami szívemnek kedves – egy szójátékkal, a kedves helyett egy betűcserével az őz szóval). A lookbook és az imázsvideó helyszíne egy varázslatosan szép és békés erdő, amit akár Magyarországon is teljesen el tudnánk képzelni. Szereplői a modellek mellett az erdő apróbb állatai: nyulak, őzek, békák, sünök, baglyok, kacsák, mókusok és borzok, akik vidáman játszanak a fiatalokkal az erdő ölén, a tó partján álló, régi játszótéren. Ahogy a színes, bohém, merész és vidám ruhák is, úgy az egész kampány hangulata azt sugallja:
élvezzük az élet egyszerű örömeit, legyünk képesek újra gyermekien felhőtlenek és pajkosak lenni, tudjunk játszani és szeretni olyan nyíltsággal és kedvességgel, ahogy gyerekként tettük.
Kifejezetten szeretjük, hogy a modellek egyáltalán nem tipikusan gyönyörű fiúk és lányok, sőt – ez a választás pedig szintén kétszer aláhúzza azt az őszinteséget és gyermeki játékosságot, ami a képekből árad. Az egész kampány annyira kedvesen tündérmesei, hogy egészen elvarázsolódtunk – Lee Hazlewood és Nancy Sinatra 1967-es Some Velvet Morning-jánál pedig nem is lehetett volna tökéletesebb a zeneválasztás a videóhoz.
A kampányvideóért Alasdair McLellan rendező, valamint Alessandro Michele és Christopher Simmond művészeti vezető felelt. A So Deer To Me kampányhoz a Gucci a The Lion's Share Funddal kötött partnerséget, amely egy veszélyeztetett állatokat mentő szervezet – a divatház minden alkalommal médiabevételének fél százalékát utalja a szervezetnek, ha egy reklámban állatok szerepelnek.
Gyönyörű lookbook és imázsfilm, ebben a sokszor elég sötét fellegekkel tarkított időszakban csodálatos felüdülés a kampányból áradó vidámság és ártatlanság.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Gucci)
ősz | pre-fall | 2020 | férfi-női | velvet morning | nancy sinatra
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!