Ezzel a márkával garantáltan nem olvadsz bele a hétköznapokba.
A férfiruházat értékesítésével foglalkozó cég húsz éve rajzolta fel magát a hazai divattérképre. Hat éve nyitotta meg Laag & Hill néven futó üzletét, amely a kezdetekkor leginkább német márkákkal foglalkozott, majd egyedibb irányba fordultak Itália felé. Megkeresték a Harmont & Blaine-t, a megállapodást követően pedig elindult az együttműködés, és elkezdték árusítani az olasz márka prémium termékeit.
Amire számíthatsz
Ha a Laag & Hillnél vásárolsz, olyan márkákat és kollekciókat (például Camp David, Bugatti, Eterna, Carl Gross, Club of Gents, Atelier Torino, Wilworst) találsz, melyek nem olvadnak bele a hétköznapokban megszokott divatcikkek és márkák sokaságába.
A Németországból érkező termékek esetében gondosan ügyelnek rá, hogy mindenki megtalálja azt a ruhadarabot, amelyik legjobban illik a személyiségéhez.
Nemcsak a hétköznapi, casual darabok kínálata kiemelkedő, hanem az elegáns öltözködést képviselő szortiment is szembetűnő.
Az öltönyök például a mix program keretében vásárolhatóak meg, melynek segítségével a tökéletes méretű zakót és nadrágot viheted haza még akkor is, esetleg nem egyezik a két méret.
Amennyiben sikerült kiválasztanod a megfelelő öltönyt, válogathatsz a nyakkendők, díszzsebkendők, övek és vasalásmentes ingek közül – ami ugye adott esetben nem mindig könnyű feladat –, éppen ezért valamennyi üzletben bátran kérhető a szakképzett eladók segítsége, akik biztosan megtalálják a legelőnyösebb összeállítást.
Dolce vita
A Harmont & Blaine története egy igazi déli mese. Húsz esztendeje alapította négy olasz testvér, akik Itália szívében nőttek fel. Az általuk megálmodott márka természetesen a mediterrán életstílusból merít, a termékeket ott tervezik, és ott is gyártják le.
Mára a világon mindenhol felismerik ikonikus, hímzett formában és visszafogottan megjelenő tacskós logójáról, ami a minőség és a stílusos megjelenés szinonimájává vált.
Könnyen megjegyezhető, egyedi törekvést, illetve olyan egyéniséget sugároz, amelyre nincs hatással semmilyen külső tényező.
Ha három szóval kellene leírni a H & B filozófiáját, akkor az a három minden bizonnyal az eredetiség, a következetesség és az innováció lenne. Egy mediterrán eredetű kulturális örökség, egy földrész és annak alapvető értékei összpontosulnak a márkában, amely sallangmentesen reprezentál egy dinamikus, sugárzó stílust.
Elegánsan laza és lazán elegáns
Azt mondják, Harmont & Blaine azért emelkedik ki a mezőnyből, mert az eleganciát nem skatulyázza be úgy, mint minden más márka, hanem teljesen új megvilágításba helyezi azt – gondolunk itt elsősorban a színekre és a legkülönbözőbb anyagok használatára.
A márka darabjait magadra öltve az elegancia egy különös világát mutathatod meg, ami egyáltalán nem a megszokott kategóriába sorolható.
Első látásra észrevehető, hogy önbizalommal teli és elegáns vagy. A Harmont & Blaine ruháiban teljes mértékben elkülönül az elegancia hagyományos értelmezésétől, modernebbé teszi azt, és a megszokott metódus helyett izgalmasabb és egyedibb módon prezentálja.
A H & B által nyújtott eleganciát nem teher viselni, hanem szinte árad belőle, hogy viselője egy laza szettet öltött magára, és nem érzi magát feszélyezve.
A prémium termékek kizárólag férfiak számára készülnek, melyek valódi értékét az jelenti, hogy nem nagyon jön szembe az utcán egy H & B-t viselő, mert nem mindenki engedeti meg magának. És ha már egyediség: az ingeken lévő címkék is pamutból készültek, tehát nyugodtan vasalhatóak, nem kell attól tartani, hogy ráégnek a vasalóra.
Ilyen egy ing
A márka kezdetben ingek alkotóelemeit (mandzsetta, gallér, gombok) gyártotta, később aztán a tervezők megálmodtak egy saját inget is, amely 8 Fabric néven robbantott. Nyolc különböző kidolgozottságú pamutból, más-más stílusú, színben és textúrában eltérő anyagból, pamutvászonnal összekötve készül. Száz százalékban természetes szöveteket használnak, a különböző színek kombinációja már-már egy műalkotás hatását kelti.
Az egyedi mixek és a kontrasztos árnyalatok a klasszikus világoskék és a sötétebb árnyalatokon keresztül jelennek meg, a különböző színű ingrészek tökéletes harmóniát alkotnak.
Valamennyi darab egyedi Harmont & Blaine gombokkal egészül ki. A márka pedig a fenntarthatóságra törekedve Olaszországban gyártja legtöbb termékét, és mindenben megfelel a környezetvédelmi előírásoknak.
Az üzlet a budapesti Fashion Streeten, a Kempinski Hotelnél található (Deák Ferenc utca 15.).
A Harmont & Blaine markabolt kínálatából ide kattintva lehet szemezgetni, a Laag and Hill webshopja itt érhető el.
Ez is érdekelhet:
A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Laag & Hill.
nagy sztori | divat | Harmont & Blaine | elegáns | nyakkendő
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!