Close
Itt az alkalom, hogy kérdezz a divatvilág krémjétől

Itt az alkalom, hogy kérdezz a divatvilág krémjétől

Az idei Budapest Fashion & Tech Summitot digitális formában rendezi meg november 30. és december 1. között a Magyar Divat & Design Ügynökség, a kiemelt vendég pedig nem más lesz, mint Anna Dello Russo, a nemzetközi divathetek egyik legnagyobb dívája és street style királynője.

Az online konferencia a fenntartható jövő, az üzleti megoldások, a digitalizáció kérdésköreit járja körül, az eseményt pedig egy régiós kerekasztal-beszélgetéssel zárja a CEE kapcsolatok és információáramlás erősítése érdekében. A program természetesen ingyenes, és a szervezők arra is ügyeltek, hogy a nézők kérdései is eljussanak a divatvilág legbefolyásosabb szereplőihez.

A Budapest Fashion & Tech Summiton előadásokat hallgathatunk a koronavírus-járvány fenntartható divatra gyakorolt hatásairól:

hogyan lesz egyre fontosabb a környezettudatos öltözködés, a vintázs ruhák kereskedelme, és miért lesz egyre égetőbb kérdés az etikus divat követése.

A technológia és a digitalizáció egyre nagyobb teret hódít magának a divatiparon belül. Már nem csak az okosóránk szíjával építjük az outfitünket, hanem egyre elképesztőbb megoldások látnak napvilágot bevonva a robotikát, a 3D-s tervezést és a 21. századi megoldásokat.

Anna Dello Russo lesz az esemény headlinere

A konferencián szó lesz a Z generációról és jövőjéről, hiszen az ő gondolkodásuknak köszönhetően mára megváltozott fogyasztói szokásokkal kell a cégeknek szembenézniük, ahol olykor fontosabb a márka személyisége, és az általa képviselt értékrend, mint az alapvető termékadottságok. Mindannyiunk életét alakítják a globális változások és a válságkezelés.

A szakértők körüljárják azt a kérdéskört is, hogy a nemzetközi divat- és technológiai vállalatok vezetői hogyan tervezik a következő lépéseket ebben a bizonytalan, és óriási rugalmasságot igénylő jövőben.

Az előadók a témák legszakavatottabb ismerői. Luceny Fofanától, a Burberry amerikai marketingigazgatójától a Fashion Business részben megtudhatjuk majd, hogyan reagál egy világmárka kommunikációjában a mostanra megváltozott élethelyzetre. Stefan Siegel a Not just a label – a világ legnagyobb független divatmárkáknak indított online értékesítő felülete, amit többek közt Beyoncé és Lady Gaga is támogat – alapítója arról beszél majd ugyanebben a panelben, hogyan lesz a kreativitás az új fizetőeszköz a divatvilágban. A technológiával foglalkozó Connected Fashion panelbe pedig többek közt Rob McIntosh, az Eight nevű vállalat CEO-ja érkezik, ez az a cég, amelyik Steve Jobs briefje alapján megtervezte az Apple Store-ok hálózatát.

Legyen tiéd a limitált szériás giftboxunk!
Mi jobb, mint egy Roadster magazin?
A válasz egyszerű: öt Roadster magazin.
Úgy döntöttünk, összerakjuk egy díszdobozba az eddigi számainkat, és ha megrendeled magadnak vagy valaki másnak ajándékba (spoiler alert: jön a karácsony!), akkor a következő, sorrendben ötödik számunkat ajándékba kapod tőlünk.
Az öt szám együtt díszdobozban most 8950 Ft.
Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom