Az idei Budapest Fashion & Tech Summitot digitális formában rendezi meg november 30. és december 1. között a Magyar Divat & Design Ügynökség, a kiemelt vendég pedig nem más lesz, mint Anna Dello Russo, a nemzetközi divathetek egyik legnagyobb dívája és street style királynője.
Az online konferencia a fenntartható jövő, az üzleti megoldások, a digitalizáció kérdésköreit járja körül, az eseményt pedig egy régiós kerekasztal-beszélgetéssel zárja a CEE kapcsolatok és információáramlás erősítése érdekében. A program természetesen ingyenes, és a szervezők arra is ügyeltek, hogy a nézők kérdései is eljussanak a divatvilág legbefolyásosabb szereplőihez.
A Budapest Fashion & Tech Summiton előadásokat hallgathatunk a koronavírus-járvány fenntartható divatra gyakorolt hatásairól:
hogyan lesz egyre fontosabb a környezettudatos öltözködés, a vintázs ruhák kereskedelme, és miért lesz egyre égetőbb kérdés az etikus divat követése.
A technológia és a digitalizáció egyre nagyobb teret hódít magának a divatiparon belül. Már nem csak az okosóránk szíjával építjük az outfitünket, hanem egyre elképesztőbb megoldások látnak napvilágot bevonva a robotikát, a 3D-s tervezést és a 21. századi megoldásokat.
A konferencián szó lesz a Z generációról és jövőjéről, hiszen az ő gondolkodásuknak köszönhetően mára megváltozott fogyasztói szokásokkal kell a cégeknek szembenézniük, ahol olykor fontosabb a márka személyisége, és az általa képviselt értékrend, mint az alapvető termékadottságok. Mindannyiunk életét alakítják a globális változások és a válságkezelés.
A szakértők körüljárják azt a kérdéskört is, hogy a nemzetközi divat- és technológiai vállalatok vezetői hogyan tervezik a következő lépéseket ebben a bizonytalan, és óriási rugalmasságot igénylő jövőben.
Az előadók a témák legszakavatottabb ismerői. Luceny Fofanától, a Burberry amerikai marketingigazgatójától a Fashion Business részben megtudhatjuk majd, hogyan reagál egy világmárka kommunikációjában a mostanra megváltozott élethelyzetre. Stefan Siegel a Not just a label – a világ legnagyobb független divatmárkáknak indított online értékesítő felülete, amit többek közt Beyoncé és Lady Gaga is támogat – alapítója arról beszél majd ugyanebben a panelben, hogyan lesz a kreativitás az új fizetőeszköz a divatvilágban. A technológiával foglalkozó Connected Fashion panelbe pedig többek közt Rob McIntosh, az Eight nevű vállalat CEO-ja érkezik, ez az a cég, amelyik Steve Jobs briefje alapján megtervezte az Apple Store-ok hálózatát.
vogue japan | hfda | fasion and tech summit
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!