Hét különleges hölgy képviseli ezentúl a világ egyik első számú női márkáját

Ahogyan azt a márka új, For Every You szlogenje is sugallja, az új Schwarzkopf mindenkinek szól, debütáló kampányát és szakértelmét pedig különleges nők Kreatív Kollektívája képviseli.

Diane Kruger, Ana Ivanović, Alli Neumann, Collien Ulmen-Fernandes, Mini Anden, Nazan Eckes & Swantje Paulina csatlakoztak a Schwarzkopf Kreatív Kollektívájához az esernyőmárka új, For Every You kampányának égisze alatt. Rendkívül eltérő hajtörténeteiknek és egyéni hajigényeiknek köszönhetően ez a hét különleges személyiség tökéletesen képviseli a Schwarzkopf páratlan szakértelmét a haj kapcsán, legyen szó a hajfestés, hajápolás vagy hajformázás bármely aspektusáról.

Globális márkanagyköveteinek egy lehengerlő, berlini sajtóesemény keretein belüli bemutatásával a Schwarzkopf izgalmas útra lép, megerősítve küldetését egy erős, céltudatos, globális és kulturális szempontból releváns márka létrehozásában. A Schwarzkopf mindezt kiemelkedő művészekkel és kulturális alkotókkal közösen teszi, akik páratlan hajszakértelmükkel

inspirálják és teszik lehetővé az egyéni hajtörténetek megélését és megosztását.

A Schwarzkopf – For Every You kampány új és izgalmas módon egyesíti és egyben ünnepli is a márka globális ismertségét és fogyasztóitól kapott szeretetét.

– Rendkívül boldogok és izgatottak vagyunk, hogy eme hét különleges, ikonikus és igazán inspiráló nő mindegyike osztozik velünk a haj és a hajban rejlő erő iránt táplált szenvedélyünkön és elkötelezettségünkön. A haj személyiségünkben betöltött kiemelt szerepét e hét különleges személy mindegyike egy nagyon személyes, mégis mindannyiunk számára rendkívül inspiráló módon testesíti meg – nyilatkozta Matthieu Chauvet, a Henkel Consumer Brands Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke.

"A hajnak ereje van" – tette hozzá.

Az alelnök szerint Schwarzkopf küldetése épp ezért nem más, mint hogy a hajápoláson, hajfestésen és hajformázáson keresztül segítse a hajon keresztüli önkifejezés erejének kihasználását. Hajuk egyedi történeteinek megosztásával e nők is mindannyiunkat pont erre biztatnak.

– Határtalan boldogság a Schwarzkopf számára, hogy a hajon keresztüli önkifejezés hangsúlyozására fókuszáló missziójának útján a Kreatív Kollektívával karöltve indulhat el, ezzel építve a fogyasztókkal való kapcsolatát – emelte ki Matthieu Chauvet.

Schwarzkopf Kreatív Kollektíva – Íme, a nagykövetek

Diane Kruger - díjnyertes színésznő

Egy színésznő szakértelmének kulcsa, hogy képes legyen változtatni a szerepeit és folyton valaki más bőrébe bújni. Különböző színárnyalatokon keresztül rengeteg nézőpont kifejezésére van lehetőség. Ezzel egy időben, a külső változtatása segít természetes önmagunk felfedezésében és megtartásában. Ugyanennyire fontos azonban, hogy hűek maradjunk és ugyanolyan gondossággal forduljunk önmagunkhoz, ahogyan a hajunkhoz is.

„Színésznőként a hajam a védjegyem. Pont ezért megyek biztosra, hogy mindig a legjobb legyen.”

Ana Ivanović - korábbi tenisz világbajnok & vállalkozó

Ana haja mindig hozzáad önmagához: hajának megfelelő ápolása a saját védjegyét is jó formában tartja. Hosszú hajának előkészítése fontos rituálé a teniszmeccsek előtt, mely erőt és magabiztosságot nyújt neki.

„Az életem sokat kíván tőlem és a hajamtól is. Így mindkettőnknek erősnek kell maradnia.”

Alli Neumann - énekes-dalszerző

Alli folyamatosan a különböző hajstílusokkal való játékon keresztül fejezi ki önmagát és érzéseit – legyen szó akár a mindennapi életéről, akár a nyilvános énekesi szerepléséről.
A színpadon a haja a mindene, mely nemcsak esztétikailag ad hozzá megjelenéséhez, hanem segít kiemelni karakterének aktuálisan kívánt részét.

„A hajam a személyiségem része. A színpadon és azon kívül is nagy igénybevételnek van kitéve, de mindig állja a megpróbáltatásokat és lépést tart velem.”

Collien Ulmen-Fernandes - televíziós személyiség & színésznő

Collien szépségápolásának fő elve, hogy az erős és egészséges kinézetű haj erős kiállást kölcsönöz személyiségének. Az identitás és a haj közti alapvető kapcsolat megértése következtében ragyogó barna haját erőteljes és ünneplésre méltó védjegynek tekinti.
Collien kitart jellegzetes külseje mellett, melyben a haja önkifejezésének elengedhetetlen része, összekapcsolva egyéniségét a hajával.

„A hajam erőt ad nekem kívül és belül is, ebből építem a kihívások leküzdéséhez szükséges önbizalmam, tudván, hogy a belső erőm forrása a hajam rugalmassága és ellenálló-képessége.”

Mini Anden - modell & színésznő

Mini számára hajszíne belső énjének kifejezését szolgálja, sokat segített és segít neki, hogy igazán önmaga lehessen. Számára a haj mindig viselője személyiségét szimbolizálja. Így tehát – olyan nőként, aki a könnyedségre és nyugodtságra törekszik – a tökéletes hajszín iránti igényei sem mások: egy klasszikus lófarokkal és természetes hajszínével érzi legkényelmesebben felhőtlenül magát, legtöbbet hozva ki ezzel természetes önmagából.

„Nagyok sokszor festettem a hajam az életem során. Végül azonban mindig ide jutottam vissza: legjobban a természetes hajszínemet szeretem viselni, annak természetes és ragyogó mivoltában.”

Nazan Eckes - Televíziós személyiség

Nazan imádja, ha más nők frizuráján keresztül inspirálódhat, így találva új utakat önmaga kifejezésére, mivel tudja: a pozitív kisugárzás és a biztos önbecsülés egy tökéletes frizurából is fakadhat, hiszen a hajunk stílusa értékes önbizalomnövelő hatással van ránk.

„A hajam a védjegyem. Ezért olyan termékekre van szükségem, amelyek segítségével hosszan tartó formákat és egészséges kinézetet tudok biztosítani magamnak.”

Swantje Paulina - modell & influenszer

Swantje hajával való szimbiotikus kapcsolatán keresztül korán megtapasztalta az erős haj viselőjének személyiségére és önbizalmára gyakorolt hatását. Erős és egészséges kinézetű haja lehetővé teszi számára karakterének teljes kibontakozását, hiszen hajviselete teljes mértékben tükrözi belső önmagát. Ebből fakadóan haja az erős önmagának igazi szimbólumává vált, amely segíti őt a bizonytalanságai leküzdésében, és a mindennapokban is ebből meríti az erőt.

„A hajam hatással van arra, hogy érzem magam. Amikor törődöm vele, úgy érzem, magammal is törődök.”

A kampányuk vizuális megjelenésének alapköve a sziluettekben rejlik. Az eredeti, kivágott logót használva bázisként, a Schwarzkopf az ikonikus logóját közelebb hozza az élethez, elérhetőbbé téve azt. A fotografikus sziluett motívum a Schwarzkopf evolúciójának következő lépése, a Kreatív Kollektívával való együttműködés pedig

megnyitja a százhuszonöt éves történelemmel és szakértelemmel rendelkező Schwarzkopf márka globális életének új fejezetét.

Hogy miért?

Mert a haj mindig is több volt csak hajnál

– a haj egy folyamatosan fejlődő vászon, melyen keresztül kifejezhetjük magunkat, életünk minden szakaszában. Arra inspirál, hogy merjük megélni az érzelmeinket, vágyainkat, vízióinkat és álmainkat teljes valójukban. Éppen ezért a Schwarzkopf szeretné, ha az emberek csatlakoznának a márkához és a nagykövetekhez abban, hogy együtt gyakoroljunk hatást a világra – a hajon keresztül.

A For Every You szlogen tökéletesen kifejezi a Schwarzkopf hajról alkotott képét és tökéletesen megjelenik a márka kiáltványában:

Haj.
Tudjuk, hogy ez nemcsak a fejről szól
– hanem a szívről is.
Mert minden lokni,
vágás, színárnyalat mögött van egy miért:
egy történet, melyet elmondanánk,
egy út, melyen elindulnánk,
egy jel, melyet magunk mögött hagynánk.
És pont ezen ‘miért’ miatt vagyunk itt:
hogy megadjuk mindenki számára az eszközöket és az inspirációt,
melyre szükségük van
személyiségük felfedezéséhez,
önmaguk kifejezéséhez.
És, hogy minden én mögött
megtaláljuk a miértet.
For Every You.

Hair.
We know it’s not just about the head
– it’s about the heart too.
Because behind every curl,
every cut, every colour is a why:
a story we want to tell,
a journey we want to take,
a mark we want to make.
And that ‘why’ is why we’re here:
To give everyone the tools and the inspiration they need
to explore who they are,
express who they are.
And find the every why
behind their every you.
For Every You.

Ez a megértés alakította és formálja a jövőben is az ikonikus Schwarzkopf márka sikerét. Manapság a Schwarzkopf-nak tekintélye van a haj terén, amely egy fedél alatt egyesíti a hajszínt, a hajápolást és a hajformázást. A Schwarzkopf örökségének további népszerűsítése érdekében a márkát fodrászok és igazi szakértők globális közössége támogatja. Például a Schwarzkopf egyedi és innovatív HaptIQ rendszerének szakértői bevezetése révén, amely megerősíti a hajat azáltal, hogy mikrokötéseket hoz létre a meglévő hajszálakban, elősegítve a haj rostjainak regenerálódását.

A Schwarzkopf erőteljes újrapozícionálásának során bemutatja teljeskörű szlogenjét: For Every You. Ez

megerősíti a márka elkötelezettségét az inkluzivitás, a személyre szabás és az egyén megerősítése iránt,

így ünnepelve az egyéni hajtörténetek mögött rejlő szépséget – miközben felkarolja a sokszínűséget és a személyes kifejezésmódot.

– A márka újra-pozicionálásának ünneplése, emellett a professzionális hajiparban mélyen gyökerező márkaértékek megtartása egy logikus, ugyanakkor úttörő lépés. Most először hozzuk egy fedél alá minden tekintélyünket a hajban – jegyzi meg Matthieu Chauvet, a Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke.

(Forrás és fotók: Henkel)

schwarzkopf | henkel | hajfesték | márka | márkanagykövet

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom