Elbűvölő látképek, meleg fények és a sivatag homokja. És persze lábra húzható stílus.
Before I make eye contact, I make shoe contact
– mondják igényes hölgyek a tengerentúlon, azaz „mielőtt szemkontaktust teremtenék, cipőkontaktust teremtek.”
Mit jelent mindez? Azt, hogy sok nő (és valószínűleg sok férfi is) alaposan megnézi, ki milyen cipőt hord, ugyanis sokak szerint beszédes és árulkodó jel, ami sokat elmond az alany ízléséről, gondolkodásáról, jelleméről. Úgy is mondhatnánk, ez a ruha teszi az embert filozófia lábbelikre szűkített gondolatmenete.
Valószínűleg – és cseppet sem meglepő módon – ugyanezt vallhatja a Kazar brand is, amely idei tavaszi-nyári kollekcióját a Légy büszke, légy önmagad szlogennel népszerűsíti.
Az új kollekcióhoz egy remek lookbook is társul, amely a kaliforniai érzés kvintesszenciáját nyújtja. Elbűvölő látképek, meleg fények és a sivatag homokja – ebben a környezetben ismerhetjük meg a márka új, kényelmes és hétköznapi arcát.
A Kazar új kollekciója olyan nőknek és férfiaknak szól, akik értékelik a színek gazdag palettáját, a kortárs formatervezést és vonalvezetést. Ezeket kiváló minőségű anyagokkal kombinálják, az eredmény pedig az extrém tartósság, de ami még ennél is fontosabb: a komfort és a kényelem. No meg a lábra húzható stílus.
A jó hír férfiaknak, hogy a női kollekció mellett a férfiakra is ugyanannyi energiát fordítottak. A férfiak – mint azt köztudott – egészen más szempontok mentén választanak maguknak ruhát, így cipőt is. Fontos a funkcionalitás, ami pedig sallangok tekintetében belefér egy nőnél, az a férfiaknál már sok – vagyis fontos az egyszerűség.
A Kazar az üzleti cipőkben idén is erős, nem véletlen, hiszen ezzel a típussal alapozták meg a hívnevüket.
A klasszikus, konzervatív formavilág mellett volt hely up to date-ebb, street weares, graffitiművészet által inspirált daraboknak is, aminek biztosan fognak örülni az urbánus közegben mozgó fiatalok. A hangsúly az eredeti dizájnon van, és az is fontos, hogy ezeket a cipőket mindennapos használatra tervezték.
A Kazar idei titkos fegyvere a csík, ami bevállalós húzás, és ott van tornacipőkön és mokaszinokon is.
A 2019-es kollekció darabjai már elérhetőek az üzletekben (Allee, Arena Plaza, Váci u. 28., WestEnd City Center) és a brand weboldalán.
Ez is érdekelhet:
(A cikk létrejöttét támogatta a Kazar.)
cipő | hirdetés | kollekció | street art | kazar
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!