Elbűvölő látképek, meleg fények és a sivatag homokja. És persze lábra húzható stílus.
Before I make eye contact, I make shoe contact
– mondják igényes hölgyek a tengerentúlon, azaz „mielőtt szemkontaktust teremtenék, cipőkontaktust teremtek.”
Mit jelent mindez? Azt, hogy sok nő (és valószínűleg sok férfi is) alaposan megnézi, ki milyen cipőt hord, ugyanis sokak szerint beszédes és árulkodó jel, ami sokat elmond az alany ízléséről, gondolkodásáról, jelleméről. Úgy is mondhatnánk, ez a ruha teszi az embert filozófia lábbelikre szűkített gondolatmenete.
Valószínűleg – és cseppet sem meglepő módon – ugyanezt vallhatja a Kazar brand is, amely idei tavaszi-nyári kollekcióját a Légy büszke, légy önmagad szlogennel népszerűsíti.

Az új kollekcióhoz egy remek lookbook is társul, amely a kaliforniai érzés kvintesszenciáját nyújtja. Elbűvölő látképek, meleg fények és a sivatag homokja – ebben a környezetben ismerhetjük meg a márka új, kényelmes és hétköznapi arcát.
A Kazar új kollekciója olyan nőknek és férfiaknak szól, akik értékelik a színek gazdag palettáját, a kortárs formatervezést és vonalvezetést. Ezeket kiváló minőségű anyagokkal kombinálják, az eredmény pedig az extrém tartósság, de ami még ennél is fontosabb: a komfort és a kényelem. No meg a lábra húzható stílus.
A jó hír férfiaknak, hogy a női kollekció mellett a férfiakra is ugyanannyi energiát fordítottak. A férfiak – mint azt köztudott – egészen más szempontok mentén választanak maguknak ruhát, így cipőt is. Fontos a funkcionalitás, ami pedig sallangok tekintetében belefér egy nőnél, az a férfiaknál már sok – vagyis fontos az egyszerűség.
A Kazar az üzleti cipőkben idén is erős, nem véletlen, hiszen ezzel a típussal alapozták meg a hívnevüket.
A klasszikus, konzervatív formavilág mellett volt hely up to date-ebb, street weares, graffitiművészet által inspirált daraboknak is, aminek biztosan fognak örülni az urbánus közegben mozgó fiatalok. A hangsúly az eredeti dizájnon van, és az is fontos, hogy ezeket a cipőket mindennapos használatra tervezték.
A Kazar idei titkos fegyvere a csík, ami bevállalós húzás, és ott van tornacipőkön és mokaszinokon is.
A 2019-es kollekció darabjai már elérhetőek az üzletekben (Allee, Arena Plaza, Váci u. 28., WestEnd City Center) és a brand weboldalán.
Ez is érdekelhet:
(A cikk létrejöttét támogatta a Kazar.)
kazar | cipő | kollekció | street art | hirdetés
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!