A Veuve Clicquot pezsgő témájú tengerparti pop-upot nyit, ahol korlátlan mennyiségű champagne várja a vendégeket.
A Veuve Clicquot több a világ első számú pezsgőmárkájánál; egy életérzés, amire mindenki vágyik. Most mindennek bárki részese lehet, ősztől ugyanis tárt karokkal várja majd a brand új, tengerparti pop-up szállodája Noosában, Ausztráliában.
A luxusszálláshely öt lakosztállyal rendelkezik, mindegyikhez tartozik egy saját erkély Clicquot stílusú asztallal és székekkel. A vendégeket egy különleges üdvözlőcsomag is várja: egy komplett strandszettel készült a pezsgőmárka, amit magukkal vihetnek a közeli Sunshine Beachre.
De nemcsak a szobában köszönnek vissza a márka jól ismert színei és motívumai,
a biliárdterem, a pezsgőbár, sőt, még a szörfdeszka is sárga színt kapott.
A luxusszolgáltatások természetesen a gasztronómia minden szegmensét érintik. A vendégek egy privát séf segítségével állíthatják össze a fogyasztani kívánt menüt, ha pedig kifogynának a pezsgőből, 0-24 órás portaszolgálat szállítja a szobába az utánpótlást.
Nicola Ho, a vállalat ügyvezetője úgy nyilatkozott: a Hotel Clicquot Noosa tökéletesen tudja közvetíteni a márka által megálmodott életérzést és azt a világot, amit képvisel.
Egy napsütötte élmény tele luxussal és természetesen kivételes pezsgővel.
A pop-up hotel csak rövid ideig, november 3-tól 13-ig tart nyitva, elképzelhető azonban, hogy nemzetközi körútra indulnak vele.
(Forrás: RobbReport, fotók: Veuve Clicquot)
pop-up | luxus | szálloda | veuve clicquot
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!