Close
Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Kaszanyi Nóra az élénk színekre és a letisztultságra szavazott – és milyen jól tette!

A szabadúszó grafikus gyönyörűen kidolgozott vizuális világgal kívántatja meg a Superjuice egészséges, préselt leveit.

Ahogy testvérszájtunknak, az Urbanplayernek elmondta, a letisztultságot direkt választva helyezi előtérbe dzsúzok életteli színeit.

Nóra nem szerette volna elnyomni egy-egy nagyon hangsúlyos grafikával a flakonokat, inkább hagyta, hogy a dzsúzok saját élénk színe éljen, az legyen maga a csomagolás, ami miatt az emberek megkívánják – olvasható az Urbanplayeren, ahol Nóra azt is elárulta, ezért sem használt színeket a címkén, helyette a körkivágás teszi úgymond színessé őket.

A teljes sorozatot ide kattintva lehet megcsodálni.

Ez is érdekelhet:

FOLYTASD EZZEL
A nyár helye lehet, de már most is magnetikusan vonzó az Umo
Hihetetlen összeget lehet keresni vezető séfként Angliában
Rendeld meg a Roadster magazin 6. számát!
Őszi-téli lapszámunkban ismét megnövelt terjedelemben, 224 oldalon a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Felsorolni is nehéz, mennyi izgalmas történetet meséltünk el az új számban, de ha szeretnél többet tudni, akkor kattints ide az alábbi linkre! Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom