Close
Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Kaszanyi Nóra az élénk színekre és a letisztultságra szavazott – és milyen jól tette!

A szabadúszó grafikus gyönyörűen kidolgozott vizuális világgal kívántatja meg a Superjuice egészséges, préselt leveit.

Ahogy testvérszájtunknak, az Urbanplayernek elmondta, a letisztultságot direkt választva helyezi előtérbe dzsúzok életteli színeit.

Nóra nem szerette volna elnyomni egy-egy nagyon hangsúlyos grafikával a flakonokat, inkább hagyta, hogy a dzsúzok saját élénk színe éljen, az legyen maga a csomagolás, ami miatt az emberek megkívánják – olvasható az Urbanplayeren, ahol Nóra azt is elárulta, ezért sem használt színeket a címkén, helyette a körkivágás teszi úgymond színessé őket.

A teljes sorozatot ide kattintva lehet megcsodálni.

Ez is érdekelhet:

Megjelent a legújabb Roadster magazin!
Ismét egy magazin azoknak, akik szerint nem arra születtünk, hogy a négy fal között üljünk, akik szerint az élet olyasmi, amit nagykanállal kell fogyasztani és amiből sosem lehet elég. 170 oldalnyi friss, színes és energiával teli kontent felfedezőknek, kalandoroknak, inspirációt keresőknek mindarról, ami miatt érdemes nekivágni a világnak. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom