Close
Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Kaszanyi Nóra az élénk színekre és a letisztultságra szavazott – és milyen jól tette!

A szabadúszó grafikus gyönyörűen kidolgozott vizuális világgal kívántatja meg a Superjuice egészséges, préselt leveit.

Ahogy testvérszájtunknak, az Urbanplayernek elmondta, a letisztultságot direkt választva helyezi előtérbe dzsúzok életteli színeit.

Nóra nem szerette volna elnyomni egy-egy nagyon hangsúlyos grafikával a flakonokat, inkább hagyta, hogy a dzsúzok saját élénk színe éljen, az legyen maga a csomagolás, ami miatt az emberek megkívánják – olvasható az Urbanplayeren, ahol Nóra azt is elárulta, ezért sem használt színeket a címkén, helyette a körkivágás teszi úgymond színessé őket.

A teljes sorozatot ide kattintva lehet megcsodálni.

Ez is érdekelhet:

A kaland folytatódik
Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog. Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.
Close

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom