Close
Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Így kell jó arculatot csinálni egy hazai üdítőnek

Kaszanyi Nóra az élénk színekre és a letisztultságra szavazott – és milyen jól tette!

A szabadúszó grafikus gyönyörűen kidolgozott vizuális világgal kívántatja meg a Superjuice egészséges, préselt leveit.

Ahogy testvérszájtunknak, az Urbanplayernek elmondta, a letisztultságot direkt választva helyezi előtérbe dzsúzok életteli színeit.

Nóra nem szerette volna elnyomni egy-egy nagyon hangsúlyos grafikával a flakonokat, inkább hagyta, hogy a dzsúzok saját élénk színe éljen, az legyen maga a csomagolás, ami miatt az emberek megkívánják – olvasható az Urbanplayeren, ahol Nóra azt is elárulta, ezért sem használt színeket a címkén, helyette a körkivágás teszi úgymond színessé őket.

A teljes sorozatot ide kattintva lehet megcsodálni.

Ez is érdekelhet:

FOLYTASD EZZEL
Története legjobbjaival, de csak korlátozott ideig kérhető menüsorral tért vissza a MÁK
Ez a csokoládés babkakoszorú a legjobb, ami egy esős napon történhet veled
Rendeld meg a Roadster magazin 5. számát!
Mi jobb, mint egy 170 oldalas Roadster magazin? Hát egy 220 oldalas Roadster magazin! Igen, a 2021-es nyári számunkra jelentősen megnöveltük a terjedelmünket, hogy még több kalandot, utazást és inspirációt élhessünk át közösen. A méret azonban nem minden, arra is figyeltünk, hogy ismét a lehető legjobbat kínáljuk olvasóinknak. A tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Close
HELLO, EZ ITT A
ROADSTER
Kövess minket a Facebookon!
Történetek, amiket nem fogsz elfelejteni!

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom