Kaszanyi Nóra az élénk színekre és a letisztultságra szavazott – és milyen jól tette!
A szabadúszó grafikus gyönyörűen kidolgozott vizuális világgal kívántatja meg a Superjuice egészséges, préselt leveit.
Ahogy testvérszájtunknak, az Urbanplayernek elmondta, a letisztultságot direkt választva helyezi előtérbe dzsúzok életteli színeit.
Nóra nem szerette volna elnyomni egy-egy nagyon hangsúlyos grafikával a flakonokat, inkább hagyta, hogy a dzsúzok saját élénk színe éljen, az legyen maga a csomagolás, ami miatt az emberek megkívánják – olvasható az Urbanplayeren, ahol Nóra azt is elárulta, ezért sem használt színeket a címkén, helyette a körkivágás teszi úgymond színessé őket.
A teljes sorozatot ide kattintva lehet megcsodálni.
Ez is érdekelhet:
letisztult | koncepció | terv | üdítő | grafikus | kaszanyi nóra
Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban
Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!