Mi is jól járunk Európa legrégebbi luxusszálloda-csoportjának születésnapján

Az idei év igazi mérföldkő a Kempinski Hotels életében. 1897-ben egy családi kézben lévő borkereskedéssel és étteremmel kezdődött a cég története, s a Kempinski ma már nyolcvan elegáns hotelből, üdülőszállodából és luxus apartmanokból álló portfóliót kezel a világ harmincnégy országában. Több kontinensen – Brazíliától Pekingig –, további huszonhat projekt áll fejlesztés alatt.

A jubileum kapcsán egy április 5-én indított weboldal bemutatja az évfordulóra összeállított különleges ajánlatok gyűjteményét, amelyek 2022. szeptember 31-ig akár huszonöt százalékos kedvezményt is tartalmaznak, rugalmas lemondási feltételek mellett. A weboldal kiemeli a Kempinski történetének néhány emlékezetes pillanatát, és bemutatja azokat a munkatársakat, akik ma folytatják a 125 éve kezdődött hagyományokat.

„A Kempinski a kezdetek óta nagy megbecsülésnek örvend. A vendéglátásban eltöltött 125 év eredményeképpen ez a hírnév ott él minden munkatársunkban, több mint 130 nemzet szülötteiben, akik fáradhatatlanul törekednek arra, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsák vendégeinknek” – mondta Bernold Schroeder, a Kempinski Hotels S.A. vezérigazgatója, a Kempinski AG igazgatótanácsának elnöke.

A Kempinski története röviden

Berthold Kempinski borkereskedő és vendéglős a cég 1897-es megalapításakor elkötelezte magát a magas színvonalú vendéglátás mellett. Berlini éttermei a városban a legnépszerűbbek közé tartoztak és a Kempinski név már ismert és kedvelt volt, amikor a cég a szállodaiparban is érdekeltségeket szerzett.

A Kempinski a következő néhány évtizedben folyamatosan terjeszkedett, először Németországban – Münchenben, Hamburgban és Frankfurtban – nyitott új szállodákat, majd kulcsfontosságú európai úti célok felé fordult. 1992-ben került a portfólióba többek között a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és első kínai szállodája, a Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. Napjainkban a Kempinski Kínában huszonegy szállodát menedzsel. Az európai hagyományok, valamint a minőségi szolgáltatások terén szerzett hírneve hozzájárult ahhoz, hogy olyan házakkal kössön szerződést, mint például a nemrégiben megnyílt Universal Beijing Resort két szállodája.

A Kempinski folyamatosan növekedett az ázsiai, csendes-óceáni térség mellett Afrikában és a Közel-Keleten is,

ahol meghatározó úti célokon a nemzetközi szállodavállalatok közül elsőként nyitott szállodákat.

A Kempinski 2017-ben debütált az amerikai kontinensen Kuba első ötcsillagos luxusszállodájával, a Gran Hotel Manzana Kempinski La Habanával és azóta további üdülőszállodákat is üzemeltet Kubában és Dominikán. A vállalat hosszú távú elkötelezettségét mutatja a régió iránt, hogy a közelmúltban megállapodást írt alá a legendás brazil Laje de Pedra Hotel & Residences-szel, amely a tervek szerint 2024-ben nyílik meg.

A Kempinski szállodák száma folyamatosan növekszik. Csak az elmúlt hat hónapban tíz új menedzsment megállapodás született olyan helyeken, mint Lombok, Dubaj, Szaúd-Arábia és Isztambul. Ezek a szerződések megerősítik a tényt, hogy a szállodatulajdonosoknak fontos szempont a Kempinski hosszú múltra visszatekintő tapasztalata.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Kempinski név szerte a világon tekintélyt szerzett magának” – mondja Schroeder. „Arra törekszünk, hogy minden új hotel illeszkedjen a meglévő Kempinski portfolióhoz, s, hogy meg tudjuk őrizni azokat az értékeket, amelyek a 125 év kiváló eredményeinek köszönhetően meghatározzák a márkát.”

1897-ben Berthold Kempinski a vendéglátásban korábban nem látott újításokkal örvendeztette meg vendégeit: olyan apró gesztusokkal, mint például, hogy pohárral is lehetett bort rendelni, nem csak palackkal, valamint bevezette a féladagokat és a fix árú menüket. Öröksége ma is tovább él és a Kempinski szerte a világon törekszik az innovációra, ezt bizonyítják az olyan közelmúltbeli kezdeményezések, mint a ’Kempinski fitness a szobában’ vagy az új Titan Tikes Kids’ Club, valamint a Kempinski Discovery hűségprogram megújítása a Global Hotel Alliance-szal együttműködésben.

(Fotók: Kempinski)

 

történet | jubileum | kempinski | szálloda | luxus

FOLYTASD EZZEL

Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod

10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod

Rendeld meg a Roadster magazin 14. számát!

Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom