Melbourne, Sydney és Brisbane városainak buszmegállóiban a Bushfire Bandalism rendhagyó kampányba kezdett. Negyvenegy művész hetvennyolc poszterével hívják fel a figyelmet a klímaválságra, hogy a bozóttüzeket nem szabad természetes jelenségként kezelni.
A kampány nemcsak társadalmi szerepvállalással vegyített művészet, sokkal inkább ügyesen kivitelezett érzékenyítés, ami nem csap át hibáztatásba, helyette segít az edukációban. Eképpen a plakátokat QR-kódokkal látták el, melyekre szkennelve egy harminc szervezetből álló válogatás jelenik meg, hogy a helyiek hogy tudnak segíteni az országot és a bolygót sújtó tragédián.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Bushfire Bandalism)
citylight | gerilla kampány | klímaválság | reklám | klímaváltozás
Ezzel a tíz fantasztikus dizájntárggyal a legmenőbb hellyé teheted az otthonod
10+1 ikonikus és gyönyörű lámpa, ami garantáltan feldobja az otthonod
Beköszöntött a tél, és vele együtt megérkezett a Roadster magazin legfrissebb, 14. száma. Mit találunk benne? Kajakkal bejárjuk Grönland izgalmas és lenyűgöző helyeit, találkozunk a világ egyik leghíresebb párterapeutájával, Esther Perellel, és a Netflix által világhírűvé vált dél-koreai séffel, Jeong Kwannal, motorral részt veszünk a Balkan Rallyn, és beszélgetünk Kelecsényi Milán férfiruha-készítővel is. A Dél-afrikai Köztársaságban teszteljük, milyen az új AUDI Q8, és elbeszélgetünk a zoknik Rolls Royce-át gyártó Iszató Nisigucsival is. Elmegyünk egészen Kenyáig, hogy elefántokat nézzünk, az Őrségben kipróbáljuk, milyen a régió legújabb kabinháza, a Kástu, bemutatjuk a Déryné Kenyeret, a város új pékségét, teszteltjük az új elektromos KIÁt, ezen kívül pedig találkozunk még Berki Blanka topmodellel, Áron Eszter divattervezővel és sokan másokkal. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!