Egy friss kutatás kimutatta, ezt az egy dolgot jobban szeretjük, mint a közösségi médiát

Az emberek jobban szeretik a csokoládét, mint a közösségi médiát – ezt állapította meg egy friss tanulmány. A kutatás azt is bebizonyította, a nassolás fontos az életünkben.

A Mondelez International és a The Harris Poll közösen készítette el a 2023-as évre vonatkozó State of Snacking globális fogyasztói trendeket elemző kutatását. Az eredmények pedig némiképp megdöbbentőek lettek. A kutatás szerint ugyanis szerint

az emberek többsége inkább mondana le a közösségi médiáról egy teljes hónapra, mint a csokoládéról.

Az adatok nemcsak azt támasztják alá, hogy az emberek mennyire szeretik a csokoládét, hanem azt is, hogy a nassolás egyfajta életstílussá vált. A fogyasztók jelentős része úgy véli, hogy

a nassolás az érzékeik számára felér egy "mini vakációval".

Az édességek iránti szenvedély és az új élelmiszerek megkóstolása a közösségi média révén új lendületet kapott. A kutatás ugyanis arra is rámutatott, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel fedeznek fel új ételeket és kóstolnak meg különféle ízeket, ha azokról a barátaik vagy a kedvenc influenszereik már posztoltak a közösségi médiában.

De nemcsak az édességek iránti vágy fokozódott az elmúlt időszakban, hanem a digitális vásárlási szokások is egyre népszerűbbek. A kutatásban résztvevők többsége egyetértett abban, hogy szívesen használják az "azonnali vásárlás" gombot minden olyan snack esetében, amelyet a közösségi médiában látnak.

Bár ezek az eredmények kétségtelenül érdekesek, fontos megjegyezni, hogy a kutatást a Mondelez International végezte. A cég a világ egyik vezető élelmiszeripari vállalata, és számos népszerű snackmárka tulajdonosa is egyben.

(Forrás: The Daily Meal, fotók: Getty)

snack | csokoládé | kutatás | nassolás | tanulmány

FOLYTASD EZZEL

A kiberbiztonság téged is érint! Mit is jelent valójában?

Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban

Rendeld meg a Roadster magazin 18. számát!

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom