Egy friss kutatás kimutatta, ezt az egy dolgot jobban szeretjük, mint a közösségi médiát

Az emberek jobban szeretik a csokoládét, mint a közösségi médiát – ezt állapította meg egy friss tanulmány. A kutatás azt is bebizonyította, a nassolás fontos az életünkben.

A Mondelez International és a The Harris Poll közösen készítette el a 2023-as évre vonatkozó State of Snacking globális fogyasztói trendeket elemző kutatását. Az eredmények pedig némiképp megdöbbentőek lettek. A kutatás szerint ugyanis szerint

az emberek többsége inkább mondana le a közösségi médiáról egy teljes hónapra, mint a csokoládéról.

Az adatok nemcsak azt támasztják alá, hogy az emberek mennyire szeretik a csokoládét, hanem azt is, hogy a nassolás egyfajta életstílussá vált. A fogyasztók jelentős része úgy véli, hogy

a nassolás az érzékeik számára felér egy "mini vakációval".

Az édességek iránti szenvedély és az új élelmiszerek megkóstolása a közösségi média révén új lendületet kapott. A kutatás ugyanis arra is rámutatott, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel fedeznek fel új ételeket és kóstolnak meg különféle ízeket, ha azokról a barátaik vagy a kedvenc influenszereik már posztoltak a közösségi médiában.

De nemcsak az édességek iránti vágy fokozódott az elmúlt időszakban, hanem a digitális vásárlási szokások is egyre népszerűbbek. A kutatásban résztvevők többsége egyetértett abban, hogy szívesen használják az "azonnali vásárlás" gombot minden olyan snack esetében, amelyet a közösségi médiában látnak.

Bár ezek az eredmények kétségtelenül érdekesek, fontos megjegyezni, hogy a kutatást a Mondelez International végezte. A cég a világ egyik vezető élelmiszeripari vállalata, és számos népszerű snackmárka tulajdonosa is egyben.

(Forrás: The Daily Meal, fotók: Getty)

nassolás | kutatás | snack | csoki | csokoládé | tanulmány

FOLYTASD EZZEL

Hét dolog, amit ki kell próbálnod a legszebb horvát nemzeti parkban

Nagyvárosi kalandor a Volvótól

Rendeld meg a Roadster magazin 19. számát!

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Nagyvárosi kalandor a Volvótól
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom