Egy friss kutatás kimutatta, ezt az egy dolgot jobban szeretjük, mint a közösségi médiát

Az emberek jobban szeretik a csokoládét, mint a közösségi médiát – ezt állapította meg egy friss tanulmány. A kutatás azt is bebizonyította, a nassolás fontos az életünkben.

A Mondelez International és a The Harris Poll közösen készítette el a 2023-as évre vonatkozó State of Snacking globális fogyasztói trendeket elemző kutatását. Az eredmények pedig némiképp megdöbbentőek lettek. A kutatás szerint ugyanis szerint

az emberek többsége inkább mondana le a közösségi médiáról egy teljes hónapra, mint a csokoládéról.

Az adatok nemcsak azt támasztják alá, hogy az emberek mennyire szeretik a csokoládét, hanem azt is, hogy a nassolás egyfajta életstílussá vált. A fogyasztók jelentős része úgy véli, hogy

a nassolás az érzékeik számára felér egy "mini vakációval".

Az édességek iránti szenvedély és az új élelmiszerek megkóstolása a közösségi média révén új lendületet kapott. A kutatás ugyanis arra is rámutatott, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel fedeznek fel új ételeket és kóstolnak meg különféle ízeket, ha azokról a barátaik vagy a kedvenc influenszereik már posztoltak a közösségi médiában.

De nemcsak az édességek iránti vágy fokozódott az elmúlt időszakban, hanem a digitális vásárlási szokások is egyre népszerűbbek. A kutatásban résztvevők többsége egyetértett abban, hogy szívesen használják az "azonnali vásárlás" gombot minden olyan snack esetében, amelyet a közösségi médiában látnak.

Bár ezek az eredmények kétségtelenül érdekesek, fontos megjegyezni, hogy a kutatást a Mondelez International végezte. A cég a világ egyik vezető élelmiszeripari vállalata, és számos népszerű snackmárka tulajdonosa is egyben.

(Forrás: The Daily Meal, fotók: Getty)

tanulmány | csoki | nassolás | csokoládé | kutatás

FOLYTASD EZZEL

Jön az a különleges fesztivál, amelyen minden ízében megélheted a Márton-napi hagyományokat

Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú

Rendeld meg a Roadster magazin 17. számát!

Az ősz önmagában is tud szép lenni, de a Roadster aktuális számával még szebbé és izgalmasabbá tehetjük. Mit találunk benne? Ellátogatunk Jerevánba, és megmutatjuk, mit érdemes csinálni Örményország fővárosában, és megnézzük közelről Athén jelenleg legizgalmasabb kerületét, Keramiekoszt. Találkozunk a világhírű képzőművésszel, Julie Mehretuval, kifaggatjuk, mit csinál Szabados Ági Debrecenben, megkóstoljuk, mit főzött ki az Arany Kaviár új séfje, motorozunk Erdélyben, jachtozunk az Adrián és egyéb hedonista kalandokban is részt veszünk, de nem soroljuk fel mindet. Ezen kívül elbeszélgetünk a bájos izraeli ékszertervezővel, Tal Adarral, találkozunk Zwack Sándorral, bejárjuk a Sauska tokaji főhadiszállását, és elbeszélgetünk napjaink egyik legnevesebb európai portréfotósával, Rob Hornstrával. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
Itt van az a különleges fesztivál, amelyen minden ízében megélheted az őszi hagyományokat
Hirdetés
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Iratkozz fel a Roadster hírlevelére, hogy mindig értesülj a legizgalmasabb hírekről, sztorikról és véleményekről az utazás, a dizájn és a gasztronómia világából!
Feliratkozom