Close
A Lamborghini olyan mézet készít, amelyet nehezebb beszerezni, mint egy luxusautót

A Lamborghini olyan mézet készít, amelyet nehezebb beszerezni, mint egy luxusautót

A Lamborghini manapság nemcsak szuperautókat gyárt, hanem kézműves mézet is, melyet karácsonykor osztanak szét az alkalmazottak között.

A Motor1.com szerint az olasz autógyártó Sant’Agata Bolognese-i központjában már néhány éve mézet is előállítanak. Ez azonban nem kerül kereskedelmi forgalomba, így aztán

tényleg nehezebb hozzájutni, mint az új Huracán Sterratóhoz.

A Lamborghini Parkban még 2016-ban alakítottak ki egy méhészetet, mely mára már tizenhárom kaptárnak és mintegy hatszázezer méhnek ad otthont. Ráadásul két kaptárját kamerákkal, mérlegekkel és méhszámlálókkal is ellátták, ezek pedig lehetővé teszik a kutatók számára, hogy vizsgálják a méhek virágpor és nektárgyűjtését, valamint nyomon tudják követhetni viselkedésüket is.

A társadalmi felelősségvállalás jegyében elindított projekt célja az, hogy

a méhészetből gyűjtött adatok segítségével a kutatók jobban megértsék, hogyan hat a rovarokra a klímaváltozás.

A Lamborghini méhei évente körülbelül négyszázharminc kilogramm mézet termelnek. A tetemes mennyiség ellenére a márkának nem áll szándékában élelmiszeripari részleget alapítani, az előállított mézet minden évben karácsonyi ajándékként osztják ki az alkalmazottak között.

Nem a Lamborghini az egyetlen autógyártó, amely mézben is utazik. A Volkswagen másik márkája, a Porsche nemrégiben bővítette saját méhészetét, mely így hárommillió méhnek ad otthont. Hasonlóképpen jár el a Bentley és a Rolls-Royce is, melyek saját márkás mézei meg is vásárolhatók.

(Forrás: RobbReport, fotók: Lamborghini)

luxusautóm | méztermelés | méhészet | méz | autó

FOLYTASD EZZEL

A luxus új szintje a Balatonnál – Ilyen a LUA Resort télen

Fantasztikus őszi ízek és otthonos hangulat – Így varázsolt el minket a Macesz Bisztró

Rendeld meg a Roadster magazin 10. számát!
Izgalmas, színes és gazdag. Ha három szóval kellene jellemeznünk legújabb, jubileumi kiadásunkat, akkor ezeket a szavakat választanánk. Miért mondjuk ezt? Mert megjártuk Kappadókiát, Valenciát és Kelet-Tirolt. Találkoztunk a háromszoros olimpiai bajnok Szilágyi Áronnal, a világ egyik legérdekesebb újságírójával, Malcolm Gladwell-lel, a provokatív, magyar származású fotóssal, Pol Kuruczzal, plusz összehoztunk az eddigi legvidámabb borítónkat, amivel Budapestet ünnepeljük. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet. Megnézem, mert érdekel!
Instagram