És közben felfüggesztik a diszkont légitársaságuk működését is.
Európa és a világ egyik legnagyobb légitársasága, a Lufthansa sok más légitársasággal együtt története egyik legsúlyosabb válságát éli át. Kedden közleményt adtak ki, amelyben bejelentették, hogy a flottájuk mintegy hat százalékát, negyvenhárom repülőgépet használaton kívül helyeznek, illetve a diszkont légitársaságuk, a Germanwings működését teljesen felfüggesztik.
Ugyanakkor egy legkevésbé sem optimista jóslatot is megfogalmaztak: a polgári repülés csak évek múlva fog visszatérni a járvány előtti szintre.
Hónapokig fog tartani, mire a légi közlekedést korlátozó intézkedéseket teljesen feloldják, és évekig, amíg a repülés iránti igény visszatér a krízis előtti szintre.
Emiatt úgy döntöttek, hogy a járataik számát és ennek megfelelően az ezért felelős adminisztrációt csökkentik. A Lufthansa tizenhárom Airbust, öt Boeing 747–400-at kivont a forgalomból, és hamarosan újabb tizenegy Airbus A320-ast is a hangárokba helyeznek.
A Germanwings teljesen lehúzza a rolót, és csökkentések várhatók a Lufthansa tulajdonában lévő Lufthansa Cityline, az Austrian Airlines, a Brussels Airlines, a Swiss International Airlines flottáinál is,
Ami a munkaerőt illeti, a Lufthansa tárgyalásokba kezdett a szakszervezetekkel, hogy „új típusú munkaviszony-modelleket dolgozzanak ki, hogy minél több ember megtarthassa az állását.”
germanwings | koronavírus | légiközlekedés | lufthansa | légitársaság | krízis
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!