Minden szegletét imádjuk ennek a Los Angeles-i domboldalba ékelt luxusingatlannak

Az Angyalok városának Sherman Oaks negyedében található tizenhét egészen lenyűgöző ház, amelyeket 1966-ban tervezett a híres építész, Richard Neutra. Most közülük az egyik éppen eladó, mi pedig teljesen beleszerettünk.

A faoszlopok által alátámasztott házak festői környezetben sorakoznak egymás mellett, és lélegzetelállító kilátást biztosítanak Los Angeles legszebb környékére.

Nem véletlenül tűntek már fel ezek az ingatlanok különböző filmekben és sorozatokban is. Bátran kijelenthető, hogy egy darabka építészeti történelmet vásárolhat meg magának az a szerencsés, aki úgy másfél millió dollár ellenében megvásárolja majd a tizenhét luxusingatlan egyikét.

Míg az 1966-ban tervezett ház számos eleme megmaradt az eredeti – például az otthonos hangulatot teremtő fatüzelésű kandalló –, addig az elmúlt évek során modern technológiával is felszerelték a konyhát, a két fürdőt és a nappalit is.

Jelenleg egy igazi okosotthonról beszélhetünk, ahol például egy gombnyomással lesötétített mozitermet varázsolhatunk a nappaliból.

Persze minden kényelmi funkció háttérbe szorul az elképesztő panoráma mellett, amelyet a padlótól a plafonig húzódó ablakokon keresztül élvezhetünk. És akkor még nem is beszéltünk a ház olyan részeiről, mint a végtelen békességet sugárzó kertje vagy a méretes terasza, amelynél ideálisabbat el sem tudunk képzelni a Los Angeles-i naplemente megcsodálásához. Egyszerűen minden szegletét imádjuk.

Maximumra járatja a minimalizmust ez a portugál nyaraló

Alighanem erre mondják, hogy a kevesebb néha több.