Soha nem volt még ennyire egyszerű a luxuscikkek vásárlása!
A francia divatház új szolgáltatásával házhoz szállítja luxuscikkeit a vásárlóknak. Az LV By Appointment New Yorkban kezdte meg a működését még 2020 végén, a járványügyi intézkedések maximális betartása mellett. Az utazó butikba belépőknek maszkot kell viselniük, a kocsit speciális szellőzőberendezéssel látták el, de megfelelő időjárási körülmények esetén az oldalsó ajtókat kinyitják, így folyamatos szellőztetést garantálnak.
A jelenleg kaliforniai ügyfeleket kiszolgáló látványos mobilbutik folyamatosan úton lesz:
március közepéig Los Angelesben látogatja végig az előzetesen regisztrált vásárlókat, majd onnan halad tovább a következő nagyvárosba.
A szolgáltatás teljesen egyedi, hiszen amikor időpontot foglalnak a vevők, a Louis Vuitton munkatársai néhány kérdés segítségével felmérik az egyéni igényeket, így a négy keréken guruló luxusüzlet már azzal az áruválasztékkal érkezik meg az érdeklődőkhöz, amelyik illeszkedik a preferenciáihoz.
A mobil üzletben minden termékkategória megtalálható, így a luxusmárka szerelmesei ruházati cikkek és kiegészítők mellett parfümök, órák, ékszerek, bőráruk és utazáshoz kapcsolódó cikkek közül is válogathatnak.
Ha abból indulunk ki, hogy csak a legkeresettebb, legexkluzívabb luxusmárkákat érdemes hamisítani, könnyű megérteni, miért botlunk minden sarkon diszkontárú Louis Vuitton táskákba. Persze, egy jószemű vásárló simán kiszúrja a csalást – az ikonikus logó, a jellegzetes formavilág, az anyagok, és egy-két finom részlet is árukodik, hogy eredeti darabbal van-e dolgunk. Az LV-szignó az egyik legismertebb a világon, azt viszont kevesen tudják, hogyan indult ez a legenda több mint százötven éve, még mielőtt a luxusüzletek kirakatába került volna.
(Fotó: Owen Kolasinski)
trend | loius vuitton | divat | luxus | vásárlás
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!