A kedvenc reggelizőnk, borboltunk és ázsiaink már a küszöbig jön

Pár éve annak is örültünk, ha egy jó pizzát tudtunk rendelni, ma kapkodjuk a fejünket a bőség zavarától. Mégis, sokáig akadt egy piaci rés: olyan helyekről – éttermekből, boltokból, reggelizőkből – is tudjunk rendelni, ahonnan egyébként nem.

A Woltnak köszönhetően – akik saját csapatukkal leveszik a vendéglátóhelyek válláról a házhozszállítás terhét – rengeteg igényes hely iratkozott fel a házhozszállítók listájára. Fine dining éttermektől persze ezentúl se várjuk, hogy lemondva a minőségről és az extra tálalásról, dobozban küldik majd a Wellington-bélszínt, ha épp úgy szeretnénk.

De így is bátran szemezgethetünk fejedelmi reggeliket, egészséges ebédeket vagy épp borokat kínáló helyek között. Mutatjuk a három kedvencünket!

1# Á la Maison Grand

A belváros egyik legelegánsabb reggelizőhelye néhány évvel ezelőtt hozta el az Insta-kompatibilis brunchok varázsát a belvárosba, és azóta is dübörög.

A látványos, francia reggelik mellé az Á la Maison Grandban ízléses és letisztult enteriőr társul, de ha mégis elkerülnénk például a hétvégi tömeget, akkor pár gombnyomással akár szobaszervízt is kérhetünk.

Az Á la Maison étlapjáról olyan finomságokat rendelhetünk, amihez az reggeli nyújtózkodást egész biztos, szorgos konyhai mozdulatokra kellene cserélnünk. Házhoz szállítáják például a franciák híres reggelijét, a Croque Madame-ot vagy a Croque Monsieur-t is, de kérhetünk akár Acai bowlt, Florentin tojást vagy lecsót is.

Egy biztos, ilyen jó reggelihez jutni otthon még sosem volt ennyire egyszerű…

2# Bortársaság

A kedvenc borkereskedőnk egy-két napon belül az egész országban házhoz hozza a borokat – 15000 forint felett ráadásul ingyen –, de mi a helyzet akkor, ha este kilenckor beugrik pár haverunk, és üres a borhűtő?

Erre az égető problémára hozott megoldást az együttműködés, hiszen így – szűkített kínálatból ugyan, de – körülbelül fél órán belül hűtött borokhoz és pezsgőkhöz juthatunk.

A Bortársaság aktuális havi kínálata mellett – amiben most Bott Frigyestől és a St. Andrea Birtokról is találunk borokat –  minden hónapban frissül a 4-5 tételes pezsgőkínálat is, amit délelőtt 11-től este 10-ig bármikor megrendelhetünk.

3# Padthai Wokbar

Úgy tűnik, a város egyik legfelkapottabb thai gyorséttermének tulajdonosai meghallották a padthai-rajongók legnagyobb vágyát: a Woltnak hála már elég csak néhány gombnyomás a telefonunkon, és kb. fél óra múlva otthon vagy akár a Duna-parton is kóstolhatjuk a kedvenc kombinációnkat.

A Padthai rendelhető fogásai alig-alig térnek el az üzletekben kaphatóktól, a minimális változtatást minőségi szempontok indokolták – a leves és a palacsinta nem lenne ugyanaz, mint a wokbarokban, így azok nem kerültek fel az online rendelhető listára.

A legnagyobb fanatikusoknak a házhozszállítás mellé még egy jó hír: a pesti Corvin sétányt és a győri Árkádot is beveszi az ázsiai étteremlánc.

A kaland folytatódik

Megjelent a Roadster magazin második nyomtatott kiadása, amelyben ismét olyan történeteket gyűjtöttünk össze, amelyek minket is folyamatosan inspirálnak. Szerintünk szebb lett, mint az első szám, reméljük, neked is tetszeni fog.

Ha velünk tartanál ezen az utazáson, ezen a linken megrendelheted a magazint.